Ben hier bezig met iemand zn barebone. Deze wilde niet meer starten na XP SP2 geinstalleerd te hebben 
Nou hebben we XP er opnieuw opgedaan, toen maar gelijk ff de BIOS geupdate ( je lees vaak dat SP2 wel wilt draaien na een update)
Maar het probleem is dat de CPU die er in zit niet meer wordt erkend
Het gaat om een Aopen EY 65 met Pentium 4 2.8 HT
We krijgen nu de melding dat het mobo geen Prescott CPU ondersteunt

Hoe kan dit nou. Heb de laatste versie gedownload. Zie wel dat een versie van 4 maanden geleden wel Prescott ondersteunt. neem aan dat dit mee genomen wordt in de nieuwste versie
Ik wil weten of ik gewoon weer de oudste versie met installeren (heb geen Floppy drive dus dat wordt wat, heb de eerste via Windows gedaan) of kan ik iets instellen.
Nou hebben we XP er opnieuw opgedaan, toen maar gelijk ff de BIOS geupdate ( je lees vaak dat SP2 wel wilt draaien na een update)
Maar het probleem is dat de CPU die er in zit niet meer wordt erkend
Het gaat om een Aopen EY 65 met Pentium 4 2.8 HT
We krijgen nu de melding dat het mobo geen Prescott CPU ondersteunt
Hoe kan dit nou. Heb de laatste versie gedownload. Zie wel dat een versie van 4 maanden geleden wel Prescott ondersteunt. neem aan dat dit mee genomen wordt in de nieuwste versie
Ik wil weten of ik gewoon weer de oudste versie met installeren (heb geen Floppy drive dus dat wordt wat, heb de eerste via Windows gedaan) of kan ik iets instellen.