[HC]Alleen geluid uit de rechtervoorspeaker

Pagina: 1
Acties:

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-03 11:09
Ik heb een DVD Speler (Medion MD7457), en nog een ACTIEF (edit ;) ) speakersetje met een subwoofer waarin ik 5.1 analog ingang kan instoppen. Dus je hebt dan 6 kabels nodig. Ik heb vanmiddag paar kabels gekocht om dat te fixxen.. Na alles erin gestopt te hebben, bij de dvd speler en de subwoofer, krijg ik alleen geluid uit de rechtervoorspeaker. Alle kabels zitten er goed in, in de dvd speler,subwoofer en in de speakers.. Ik heb ook verschillende dvd's geprobeerd, maar ik krijg dan nog steeds alleen maar uit 1 speaker geluid.

Hoe is dit te verhelpen ?

> http://www.dvdboard.de/ga...ia/6/md7457_back_left.jpg < de linkse aansluiting dus

bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mediax op 05-10-2004 18:30 ]

Verwijderd

Wissel je linker en rechter front tulpjes eens om achter de dvd-speler; komt er dan alleen nog maar geluid uit je linker front speaker?

Zo ja; is waarschijnlijk je DVD speler niet goed, zo nee denk ik dat je set kaduuk is :(

• Mediax
Heb gedaan wat je zei, en ik krijg nu opeens geluid uit allebei de voorspeakers.. Ik kan geen geluid uit de achterspeakers krijgen..

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Misschien zaten de kabels toch niet helemaal goed vast. Haal ze eens los en probeer het nog eens. verwissel nog eens wat kabels, misschien is er toch een kabel die los zit.

Wel een vreemd probleem trouwens...

• Mediax
Pff, had nog een kabel liggen in de schuur. Das ik dacht, laat ik die ff proberen. Nu doet alles het gewoon :). Goede winkel hoor die die kabels verkoopt :( .

Bedankt voor de suggesties iig :D