Toon posts:

DXR file en ik wil er in...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb laatst toevallig een cd-tje van Finding nemo samen met Epson cd-tje bemachtigd en ik kan hadstikke mooie foto's afdrukken.. Die zitter er allemaal in maar je kunt ze alleen via de software benaderen. Een printscreentje zit er ook niet in want op je scherm is de resolutie ietwat kleiner dan die ie gebruikt bij het afdrukken..

Je begrijpt het vast, ik wil de mooie pics hebben.. Maar hoe?
De cd browsend denk ik dat ze in FindingNemo.dxr staan, maar wat is dat voor een formaat? Zou ik er ooit bij kunnen komen? Heeft iemand ideeen? Ik kan eventueel het bestand wel op een server zetten.. Als dat nodig is..

Maargoed, kan iemand me hiermee helpen?

Hardstikke bedankt!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Je kunt het eens met een resource hacker proberen, die zijn zat te vinden op het internet

Deze programma's kijken gewoon of ze plaatje en filmpje kunnen herkennen in een file en halen dat er dan uit

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32
Of misschien is de beveiliging nog simpeler. Probeer het bestand eens te openen met Irfanview of zo. Die herkent vanzelf wel of het een of ander ondersteund image bestand is.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beide zojuist geprobeerd maar beide lukt het niet er iets mee te doen.

Irfanview zegt dat het iets is wat ie niet kan lezen, resource hack zegt dat het geen win32 executable file is...

Wat nu? ik wil die afbeeldingen zo graag en ik vind uitprinten en scannen zo'n rot oplossing...

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

.dxr is een Acrobat (Adobe) bestand (bron)

Helpt je dat iets?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Topicstarter
tsjaa.. of iets van Macromedia ofzo.. Iets met director nog wat..

ANywayz.. ik had net een hex editor, en daarmee kan ik een hoop hexadecimale waardes bekijken in het bestand, maar dat is het wel..

Wil gewoon die plaatjes er uit slopen.. zou toch mogelijk moeten zijn toch?
Pagina: 1