Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Europc failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

owk, europc is dus failliet hoor ik net... :(
waar moet ik nu me spullen halen :|
ik vind het echt wel knap balen voor hem

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Misschien nuttig om bij de shop-survey van Europc te vermelden dat ze failliet zijn, net zoals bij Xenon is gedaan. Dat scheelt waarschijnlijk een heleboel reacties zoals er nu weer een staat van zaadstra. :/

[ Voor 17% gewijzigd door agent327 op 04-10-2004 18:56 ]

Wanbeleid is ook beleid.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat doen we pas als Europc officieel failliet is verklaard, eerder niet. Zoals ik al eerder aangaf zijn we daar zelf achter de schermen ook mee bezig. Zodra wij iets meer weten dan laten wij dat ook weten. Op dit moment is Europc niet failliet verklaard.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik wist inderdaad dat jullie er mee bezig waren en zijn, dat het faillisement nog niet is uitgesproken wist ik niet.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

het is al wel uitgesproken, het staat alleen nog niet op die site..

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar heb je dat dan gevonden? Volgens onze laatste informatie is er nog steeds geen uitspraak gedaan over een faillissement van Europc.

Verwijderd

omdat me moeder die ouders van die man kent...

@ hieronder, ja dat is te begrijpen, ik dacht ik meld het maar alvast... ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 22:12 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Zolang wij geen officieële bevestiging hebben van het faillisement van Europc, onderneemt Tweakers.net geen maatregelen. Pas wanneer wij deze officieële bevestiging binnen hebben en er behoefte aan een topic is zal Tweakers.net een topic openen.

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 04-10-2004 21:57 ]

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 16:46
Of het "Officieel" is checken jullie gewoon op www.kvk.nl?

btw. Ik had de neef van de eigenaar aan de lijn, en hij vertelde inderdaad dat hij falliet is gegaan.

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
Inderdaad kijken wij oa op de site's van de KvK en faillissement.nl, op on-officieële bronnen als, "Van horen zeggen" gaat Tweakers.net inderdaad niet op in. In het verleden is het al vaker gebleken dat sommige (hardnekkige) geruchten tav faillisementen niet klopten. Aangezien Tweakers.net geen schade wil toebrengen aan bedrijven waarvan het niet zeker is dat ze failliet zijn, gaan wij enkel en alleen af op officieële bronnen.

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
Aangezien Tweakers.net geen actie onderneemt totdat wij officieel op de hoogte zijn van het faillisement van europc, gaat dit topic dicht. Wanneer er behoefte blijkt te bestaan aan een topic in Buyers Zone tav Europc dan opent één van de FP-Admins een topic daarover.
Tot dan toe staat Tweakers.net geen topic over europc in Buyers Zone toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.