Ik heb op dit moment Richard Burns Rally en Rome Total War last van haperend geluid. Dit begint al bij de intro, en ook in de game blijf ik er last van houden.
Ik heb een Soundblaster 5.1 Live! en Windows XP met SP2.
Verder heb ik geen last hiervan als ik een mp3 of divx afspeel.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd :
- Direct X geupdate
- VIA drivers geupdate
- Kaart in een ander PCI slot gezet
- Hardware acceleratie in het configuratie scherm uitgezet
- Drivers updaten gaat niet aangezien hij blijft volhouden dat ik al de nieuwste heb.
- Windows update gedraaid
- Adaware gedraaid voor eventuele spyware
- Websites van de spelmakers bezocht, hier was ook niets te vinden over dit probleem.
Me suf gezocht op GOT en google, via deze weg kwam ik aan de bovenstaande opties, die ik ook heb geprobeerd, maar het was allemaal tevergeefs...
Nu hoopte ik dat misschien iemand dit probleem herkend of een eventuele oplossing heeft die ik nog niet heb geprobeerd.
Ik heb een Soundblaster 5.1 Live! en Windows XP met SP2.
Verder heb ik geen last hiervan als ik een mp3 of divx afspeel.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd :
- Direct X geupdate
- VIA drivers geupdate
- Kaart in een ander PCI slot gezet
- Hardware acceleratie in het configuratie scherm uitgezet
- Drivers updaten gaat niet aangezien hij blijft volhouden dat ik al de nieuwste heb.
- Windows update gedraaid
- Adaware gedraaid voor eventuele spyware
- Websites van de spelmakers bezocht, hier was ook niets te vinden over dit probleem.
Me suf gezocht op GOT en google, via deze weg kwam ik aan de bovenstaande opties, die ik ook heb geprobeerd, maar het was allemaal tevergeefs...
Nu hoopte ik dat misschien iemand dit probleem herkend of een eventuele oplossing heeft die ik nog niet heb geprobeerd.