[MOBO] ECS P6BAP-ME

Pagina: 1
Acties:

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 11:03
Hallo heb wat problemen met dit mobo...

De aan/reset knop dede het niet helemaal goed dus ik de handleiding gedownload deze afbeelding voor me genomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~berkt/panel.jpg

precies aangesloten zoals voorbeeld het laat zien

en eigenlijk zat het precies het zelfde als bij evrschillende asus borden die ik erin heb gezet dus snap dit niet :/

maar helaas ding doet nu helemaal nix meer, (voedingstekker eruit gehaald schakelaar uit en paar keer op powerknop gedrukt zodat alle voltage van mobo af is zoals het hoort.)

en pas na die handelingen met opnieuw en correct aansluiten begonnen.

mobotje door gebrand of iets anders?

gracias ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Pimmuz op 05-10-2004 17:01 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je niet per ongeluk de Power_Sw losgehaald? Hoeveel is nix, beginnen de fans niet een slagje te draaien, brandt het LEDje dat op je moederbord zit? Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

En post aub de complete specs. (het is handig als je die in de startpost erbij edit) :)

{signature}

• Pimmuz
jah ok dat is waar maar systeempje draaide gister nog alleen had de user gevraagd of ik ervoor kon zorgen dat de powerled het ging doen en die resetknop ook...

p3 733mhz
320meg ram
40GB western
GF2 mx200
sbl 64pci oem
250mb zipdrive
dvdrom
cdrw

er draait nix er brand ook nix en heb nu alleen de powersw erop zitten dan zou hij toch gewoon aan moeten gaan?

owja en de schakellaar achter is op I (on) hoor :)

yep heb de faq door genomen vond wel iets over de panelconnector alleen daar stond ook dat hij alleen met de powersw gewoon aan zou moeten gaan...

en voor dat ik ze los heb gehaald zaten ze echt heel anders (niet onthouden lekker slim) dus geen id wat dit is...

[ Voor 26% gewijzigd door Pimmuz op 05-10-2004 17:36 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je power switch kan nooi anders gezeten hebben, anders was die pc uberhaupt nooit aangegaan. Weet je zeker dat je het plaatje goed interpreteert, danwel het goede plaatje voor je hebt?

{signature}

• Pimmuz
http://www.ecsusa.com/downloads/manual/p6bapme11eng.zip

dat is hem echt hoor en uit de 2e pdf file heb ik die screen geknipt gewoon standaard mobo layout met settings :/

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 15:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

misschien is je schakelaar gewoon kapot ?
probeer anders eens gewoon ff met je schroevendraaien een tikje tegen de pinnetjes te geven, als hjij da wel aangaat is de schakelaar stuk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1