Toon posts:

Ik zoek een zo klein mogelijke printer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje op het net naar een kleine kleurenprinter (geen foto printer!).
hij moet makkelijk mee te nemen zijn.

Heeft iemand suggesties?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:32
Lekker magertjes. Moet dat ding alleen mee te nemen zijn of moet ie in de auto gebruikt worden, welk papierformaat wil je aankunnen?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Als je gewoon een simpele printer wilt die normaal print zonder toeters en bellen dan kan ik je de 3520 van hp aanraden. Ik heb deze iets meer dan een jaar en print gewoon goed. Hij is redelijk klein en zou denk ik best goed mee te nemen zijn.

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-02 21:36
Als je echt een zo klein mogelijke (en daarmee dus een portable) printer wilt, is de Canon i80 volgens mij wel wat.
http://www.canon.nl/For_H.../Printers/Bubble_Jet/i80/

Carpe Noctem

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Er zijn gigantisch veel van deze laptop printers.
Ik heb ze zelfs gezien tot aan het formaat van een soort staaf met een lengte van iets meer dan de brede kant met van een A4, en een sleuf erin, waar het papier doorgevoerd wordt.
[google=laptop printer] doot wonderen ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
TonyB schreef op 05 oktober 2004 @ 18:59:
Als je echt een zo klein mogelijke (en daarmee dus een portable) printer wilt, is de Canon i80 volgens mij wel wat.
http://www.canon.nl/For_H.../Printers/Bubble_Jet/i80/
239euro vind ik toch wel aan de prijzige kant en hij moet wel gewone a4's kunnen printen

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 11:17:
[...]

239euro vind ik toch wel aan de prijzige kant en hij moet wel gewone a4's kunnen printen
Tjah, het is allemaal wel klein :). Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Verwijderd

Heb nog een HP400 deskjet liggen :)

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Maybe deze printer:

BJC-50
The Canon BJC-50 is the world’s smallest bubble jet printer. Half the size of an A4 page and weighing a mere 900g, its small size does not mean compromises on print speed or quality.

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Topicstarter
Cansu schreef op 06 oktober 2004 @ 21:41:
Maybe deze printer:

BJC-50
The Canon BJC-50 is the world’s smallest bubble jet printer. Half the size of an A4 page and weighing a mere 900g, its small size does not mean compromises on print speed or quality.
De BJC-50 is inderdaad wel intressant, alleen is hij voor win 95/98 :P
[center]Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.info/item/16004/png/?n=5[/center]

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 08:42

Cansu

Cirus the Virus

Wel op verschillende sites gelezen dat deze bjc-50 werkend is te krijgen onder Windows XP.
Canon BJC-50, February 26, 2002
Reviewer: Linda Gera from Pennsylvania
Excellent printer...everything that I thought it would be . Works wells all the time. Works wells with Windows XP and downloaded driver from Canon site.

Viva la Netherlands!

Pagina: 1