Ik zoek al een tijdje op het net naar een kleine kleurenprinter (geen foto printer!).
hij moet makkelijk mee te nemen zijn.
Heeft iemand suggesties?
hij moet makkelijk mee te nemen zijn.
Heeft iemand suggesties?
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Verwijderd
Carpe Noctem
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
239euro vind ik toch wel aan de prijzige kant en hij moet wel gewone a4's kunnen printenTonyB schreef op 05 oktober 2004 @ 18:59:
Als je echt een zo klein mogelijke (en daarmee dus een portable) printer wilt, is de Canon i80 volgens mij wel wat.
http://www.canon.nl/For_H.../Printers/Bubble_Jet/i80/
Tjah, het is allemaal wel kleinVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 11:17:
[...]
239euro vind ik toch wel aan de prijzige kant en hij moet wel gewone a4's kunnen printen
Viva la Netherlands!
De BJC-50 is inderdaad wel intressant, alleen is hij voor win 95/98Cansu schreef op 06 oktober 2004 @ 21:41:
Maybe deze printer:
BJC-50
The Canon BJC-50 is the world’s smallest bubble jet printer. Half the size of an A4 page and weighing a mere 900g, its small size does not mean compromises on print speed or quality.
Canon BJC-50, February 26, 2002
Reviewer: Linda Gera from Pennsylvania
Excellent printer...everything that I thought it would be . Works wells all the time. Works wells with Windows XP and downloaded driver from Canon site.
Viva la Netherlands!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq