Ik heb hier een server bak draaien, hier wil ik graag mirc opzetten die altijd online is in 2 kanalen. En dan wil ik zo gauw ik mijn eigen pc aanzet, ik gewoon mirc kan overnemen van de server. dus dat ik gewoon hier mirc of een andere appje opstart, en gewoon irc voor me krijg zoals normaal, maar dat ik dan gewoon ben aangemeld via de andere pc. Dus ook als ik op mijn pc mirc uit zet, hij op de server gewoon op het kanaal blijft en berichten kan accepteren en zo. En zo gauw ik mijn normale pc aanzet ik ook al die berichten mijn pc kan zien en beantwoorden, net alsof mijn pc dag en nacht aanstaat en dat toch eigenlijk niet het geval is.
momenteel doe ik dit via remote control, en mirc ik gewoon via de server via re rdp. Maar is het mogelijk het gene dat ik hier boven beschrijf? ik kan hier eigenlijk 0,0 over vinden op het google netwerk of hier de search. Tis dan ook vrij lastig om hier een zoek onderwerp voor de gebruiken.
Kan iemand mij uit de problemen helpen?
momenteel doe ik dit via remote control, en mirc ik gewoon via de server via re rdp. Maar is het mogelijk het gene dat ik hier boven beschrijf? ik kan hier eigenlijk 0,0 over vinden op het google netwerk of hier de search. Tis dan ook vrij lastig om hier een zoek onderwerp voor de gebruiken.
Kan iemand mij uit de problemen helpen?