Ik heb geen flouw id hoe dit is gekomen, maar als ik naar http://10.0.0.138 wil, dan vraagt hij om een username en pass. Dit had ik volgens mij normaal nooit en ik heb echt geen flouw id wat id hier moet invullen. Ook als ik via telnet 10.0.0.138 ga vraagt hij om username en pass, maar wat ik ook probeer, ik kom er niet meer in... Iemand suggesties?
Je zou de handleiding van je modem na kunnen lezen en/of je modem kunnen resetten, maar verder zou ik het niet weten.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Toevallig niet iemand met zn handjes aangezeten en er een pass opgezet??!?!?!
Dat idee had ik eigenlijk ook al, maar vond dat TS daar rustig zelf op mocht komen (en met resetten kan hij zelf de beveiliging naar eigen smaak goed zetten).idle schreef op 05 oktober 2004 @ 16:23:
Toevallig niet iemand met zn handjes aangezeten en er een pass opgezet??!?!?!
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
is dat niet gewoon userID admin en passwd 1234 ?
Die kun je toch zeker wel resetten? Dan hoef je geen paswoord meer in te vullen.
Laat maar......
Laat maar......
[ Voor 12% gewijzigd door Kosh66 op 05-10-2004 16:44 ]
Dat zijn vaak wel de verstek-waardes* ja.MMMMMM schreef op 05 oktober 2004 @ 16:41:
is dat niet gewoon userID admin en passwd 1234 ?
*Default-values voor diegenen die het Nederlands niet meer machtig zijn.
Als het een gewone home is, kan je hem resetten met dat default knopje achterop. Als het een getweakte home is, heb je pech. Dit heb ik ook en mijn modem is gewoon niet benaderbaar.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Een modem/router zonder pw, das vragen om ellende.
had je niet een poortje open staan en ben je nu gehacked?
had je niet een poortje open staan en ben je nu gehacked?
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Verwijderd
http://www.petri.co.il/re...lcatel_speedtouch_pro.htm
hier worden drie methodes genoemd om je speedtouch Pro te resetten. Methode 1 en 3 gaan niet werken, maar methode 2 zou je kunnen proberen.
hier worden drie methodes genoemd om je speedtouch Pro te resetten. Methode 1 en 3 gaan niet werken, maar methode 2 zou je kunnen proberen.
Verwijderd
meld ff om welke modem het gaat: is het een oude die is getweaked dan heb je hetzelfde probleem als mij gehad en ben je gewoon fucked en kan er een nieuwe komen. de multipc modem van de nieuwe generatie (510 v4) heeft standaard geen pass dus gok ik dat je gehacked bent of per ongeluk een foutje hebt gemaakt. in het laatste geval weet ik niet of je het terug kan draaien maar het is mij iig niet gelukt op mijn oude modem. daarnaast is overigens de 510v4 multipc een pracht van een apparaat vergeleken met zijn voorgangers.
De standaard inlog code voor een speedtouch was toch:
gebruikersnaam:[insert nummer dat in het password pop-up staat]
wachtwoord:admin
Zo was het iig bij mij wel (speedtouch 510, multi-pc).
gebruikersnaam:[insert nummer dat in het password pop-up staat]
wachtwoord:admin
Zo was het iig bij mij wel (speedtouch 510, multi-pc).
Succes is een keuze
Verwijderd
@maxter
hij heeft niet de 510
hij heeft de HOME
die heeft niet zoiets (weet ik uit eigen ervaring)
maar reset gewoon, je moet dan wel weer instellen...
maar met die XP cd kan dat heel snel
hij heeft niet de 510
hij heeft de HOME
die heeft niet zoiets (weet ik uit eigen ervaring)
maar reset gewoon, je moet dan wel weer instellen...
maar met die XP cd kan dat heel snel
Pagina: 1