Ten eerste erg bedankt voor de vele snelle antwoorden.
Ik wil toch voor een laser printer gaan, omdat die toch op me kamer komt te staan en het moet niet te veel herrie maken.
Ik begrijp dus dat je uit een laserprinter zo de fuser kan halen/zien. Waar zitten die rolletjes trouwens zitten die in de lade zelf of echt in de printer, met andere worden kan je die gewoon gelijk zien als je de lade opentrekt?
Hebben jullie ongeveer een limiet wat betreft het aantal prints?
Een nieuwe laserprinter heb je volgens mij al voor rond de 150/180 euro. Kijk eens naar de goedkopere Samsung en Brother modellen.
Een 2e hands laserprinter kost toch ook al gauw 100 euro. Dus bespaar je de ellende en koop een nieuwe.
Ik heb daar ook zeker naar gekeken maar wat is dan het grote verschil tussen een brother 1430 bijvoorbeeld en een veel duurdere hp laserjet.
Brother werkt volgens mij met aparte drumkits die ook vervangen moeten worden en bij hp zitten die in de toner (correct me if i'm wrong). Ook zie je op marktplaats ook goedkope nieuwe toners staan voor de wat oudere modellen en dat is toch ook wel een motivatie om zo'n printer te kopen.
[
Voor 46% gewijzigd door
Verwijderd op 05-10-2004 16:18
]