Toon posts:

Even pauze van DPC

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?p=8038#8038

Voor iedereen die het ook maat wat kan schelen ik stop voorlopig met DPC.
De lol gaat er voor mij steeds meer af.
Hopelijk kan een onderbreking er voor zorgen dat ik de spirit weer terug kan vinden.

Wel zal ik de UD stats blijven maken en ook op UD zal ik wel gewoon output houden.
Mocht er iets zijn met de stats dan moet iemand me maar even mailen ofzo en dan zal ik er wel naar kijken.

Mzzls en tot ziens.

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd: laat het even zakken (ik zeg niet rusten).

Als je wat gekalmeerd bent, neem dan even contact op met de mensen in de GoT crew-fora en doe daar je verhaal. Zij zijn de enige die een afweging kunnen maken over te nemen maatregelen.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 15:59:
Zoals al eerder gezegd: laat het even zakken (ik zeg niet rusten).

Als je wat gekalmeerd bent, neem dan even contact op met de mensen in de GoT crew-fora en doe daar je verhaal. Zij zijn de enige die een afweging kunnen maken over te nemen maatregelen.
Dat laatste is reeds afgehandeld.
Johan, volgens mij reageer je nogal in een impulsieve bui.... zoals Floppus zegt, laat het even zakken en bekijk het dan nog een keer zou ik zeggen :) (we willen je niet kwijt om zoiets)

Verwijderd

TGEN heeft op zich wel een discussie, maar of die hier thuishoort :?
Natuurlijk kun je je gekwetst voelen door gebeurtenissen in je nabije omgeving, maar als je een beetje nadenkt kun je zelf ook wel bedenken dat het niemands bedoeling is om bewust te kwetsen. Om nu direkt met DPC kappen vind ik wat overdreven eerlijk gezegd .

[ Voor 217% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:22 ]

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja...

Ik ken je niet maar je hebt overal en met alles zulk soort mensen lopen, gewoon negeren, als dat niet lukt kan je namelijk beter jezelf in een huisje opsluiten en dat lijkt me nou ook niet de oplossing. Die mensen zijn niet normaal, wij wel, en wij zijn bezig voor het goede doel en proberen daarbuiten ook nog eens wat lol te hebben.

ma ma ma ma ma macron one

• brilsmurf
  • Laatst online: 17:00
Misschien moet je dit soort opmerkingen niet al te serieus nemen.
Het is het niet waard om je daar zo druk over te maken is mijn mening.
Pik de leuke dingen van DPC eruit en probeer je niet te ergeren aan de wat minder leuke dingen/opmerkingen die je soms ziet.

Het lijkt het echte leven wel! ;)

• DSmarty
  • Niet online
Denk dat dit topic niet veel nut heeft.
Derhalve gaat het dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.