verschil "harde schijf beschermingskaarten"

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 07:39

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Via google kan ik geen vergelijkende onderzoeken vinden, reviews zijn zowiezo schaars. De search hier hikt, dus sorry als ik het daar had kunnen vinden. Wat is het verschil tussen:
- reborn
- juzt-reboot (newspost Tweakers, review hardware.info)
- easypp - winschool (kan ik niets over vinden)
- boot&go
- pulseman (heeft goede uitleg)
Veel leveranciers lijken trouwens direct of indirect aan Nederland gekoppeld te zijn. Het lijkt erop dat juzt-reboot en reborn in ieder geval dezelfde hardware gebruiken (opmerking van gebruiker op Tweakers), softwarematig weet ik het niet. Ik verwacht dat er geOEM'ed wordt, ook gezien de opmerking over de prijs op de juzt-reboot website over de prijs in tekst uitgeschreven). De leverancier is dan waarschijnlijk bipulse (opmerking bij hardware.info).
Voor wie wil weten hoe het werkt: bij hardware.info is er een hele discusie over de werking geweest.
Ik wil het trouwens voor mijn eigen pc gebruiken om de windowspartitie te beschermen.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb hier een reborn kaartje te liggen als je deze wilt hebben.

weet niet precies welke versie zo uit m'n hoofd, maar was geloof ik € 40-50 nieuw.

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
De oudere versies ondersteunen alleen win98 en NT. Gezien de oorspronkelijke prijs is het er zo een. Ik neem per mail contact op voor mijn oude servertje, die blijft 98 draaien.
Uhm, geen mailadres in je profiel... Mail mij even...

[ Voor 14% gewijzigd door Milmoor op 05-10-2004 15:38 . Reden: toevoeging vraag om te mailen ]

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Nu krijg ik straks een reborn-kaart binnen. Daarmee kan ik testen, maar nog niet vergelijken. Wie heeft er ervaring met dit soort kaarten?