kan MAT niet activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 16:28
Ik heb een MSI 865PE Neo2-LS mobo, maar ik kan mijn MAT (Ultra-Turbo) niet activeren in mn performance menu.
Hij start de pc dan niet verder op, hij blijft gwn hangen. Ik kan em wel op Turbo zetten, maar niet op Ultra-Turbo want dan reset ie weer mn bios bij t opstarten.
Ik moet ook mn DRAM by SPD altijd uitzetten, omdat ie gwn niet doorstart soms of spontane reboot heeft.

mijn specs:
MSI 865PE Neo2-LS
P4 2,6HT
2x 256mb Kingston Valueram pc3200 inc Heatspreaders
Audigy 2 ZS
60gb 7,2k maxtor
20,4gb 5,4k seagate
5 kastkoelers
MSI 8x dvd burner
Zalman 7000B-CU
400watt voeding
HIS 9600 Pro 128mb

Ik heb al van alles geprobeerd, maar nog lukt het niet. Het was 1x gelukt, toen starte hij door ik merkte wel een performance improvement maar dat duurde neit lang want bij de volgende reboot moest ik weer mn settings terug zetten.

Mzzl,

Rainesh

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wat voor timings hebben die modules precies?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:54

Shunt

Boe

waarschijnlijk kunnen je mem reepjes de timings niet aan die worden ultra strak gezet met dat mat gedoe.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 16:28
Ik heb gwn standaard PC3200 kingston geheugen met CL3
Als ik SPD uitzet, dan maakt ie er soms CL2,5 van. Maar dus om performance improvement te kunnen krijgen, zou ik CL2 moeten hebben om MAT aan te kunnen zetten? want ik wil wel meer ram erbij, ik d8 zelf 2x 256mb Corsair TwinX Platinum PC3200 want die hebben nog heatspreaders erbij dus dan kan ik mn geheugen makkelijker overclocken.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Verwijderd

ik heb het zelfde ik twee keer twinmos g 512pers

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 13:31:
ik heb het zelfde ik twee keer twinmos g 512pers
:? :? :?

Anyway, dit is een oud topic. Het omhoogkicken van oude topics met een totaal nutteloze reactie is hier niet de bedoeling. Er zijn miljoenen oude topics en ik moet er maar niet aan denken dat ze allemaal worden omhooggekicked met een niks toevoegende reactie :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.