Toon posts:

Kast koelen door middel van ventilator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik eens een testje uitgevoerd.
Heb mijn pc van 500MHz op 650MHz laten lopen, maar geen enkele koeling, nou ja..geen enkele ;)

Heb de kast open gehaald, en heb er gewoon een ventilator voorgezet (gewoon z'n ding dat je voor je neus zet in de zomer als het te warm wordt >:)). En ik moet je zeggen..het werkt perfect!

Misschien een (goedkoper) idee voor iemand die zijn systeempje wil opkrikken?

Het is het proberen waard :):):)

edit:

Het is misschien wel een groot, maar aangezien mijn pc onder een tafel staat, heb ik er geen last van :7

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:54
Zekerzz.. maar het is een tyfus herrie.
En sommige mensen hebben liever een stille kamer.
Lijkt mij ook een beetje stoffig.. :).

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Doe ik al een tijdje zo, en werkt idd uitstekend. Vooral in de zomer als mijn kamer iets te warm wordt voor mijn opgevoerde compu... :)

Verwijderd

Ik moet zeggen het is best wele en slimme idee om een ventilator ervoor te zetten maar is het echt niet beter om gewoon een cooler te kopen en die dan erop te zetten, lijkt me wel fijner, en hoe gaat het dan opvoeren , gaat dat een beetje lekker en merd je er wel wat van?

Verwijderd

Topicstarter
gebruik de search van GoT en zoek naar 'overclocking'. Het puilt uit van die topics :9

En als je dan nog niet tevreden bent, moet je de hardware revies van overclocking voor beginners van Femme maar eens lezen >:)

Voor mij werkt het perfect met die ventilator, maar ik ga binnenkort ook een 'gewone' fan aanschaffen :):)

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 23:45 schreef Yoram het volgende:
gebruik de search van GoT en zoek naar 'overclocking'. Het puilt uit van die topics :9

En als je dan nog niet tevreden bent, moet je de hardware revies van overclocking voor beginners van Femme maar eens lezen >:)

Voor mij werkt het perfect met die ventilator, maar ik ga binnenkort ook een 'gewone' fan aanschaffen :):)
Zou ik wel een keer kunnen doen ja en het is ook een gewone fan aan te schaffen :) Suc6 :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Oud nieuwe, doe het nu al 6 maanden, je m'n server draait op een AMD K6:

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/fredwilkes/Mvc-028s.jpg

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

OEH! Een Vobis kast!

*insert signature here

Verwijderd

Hahahahaa......dat dacht ik ook direct toen ik die foto zag!!!! Kreeg er gelijk enge gedachtes bij....brrrrr

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

SCHRIK!

ah bah inderdaad een Vobis koekblik, ik had spontaan een andere kast gekocht, al was het alleen maar voor deze foto >:)

Breek je nek voorzichtig

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 16:02
Vobis bak!! Krijg meteen weer nachtmerries hier :r
Maar heb jij die HDD daar zo bovenin gefrommeld of die "technische" dienst bij Vobis?

Flickr | Lego collectie

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
FrankGuthrie: Wel een mooi telefoonkastje! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1