Hoi,
Na het doorspitten van tientallen andere posts hoop ik nu bij jullie een antwoord te vinden. Ik heb al vanalles geprobeerd iig.
Probleem: Iedere 30 minuten krijg ik op beide pc's die zijn aangesloten op de router de melding "Netverwerkverbinding verbroken, controleer ...".
Specs:
- 2 x onboard netwerkkaart van 3com (asus mobo)
- Edimax BR-6004+ router (4-port switch broadband router) @ firmware v1.18
- Zyxel Prestige 650 adsl modem @ demon provider
Ik heb verschillende netwerkkabels, netwerkkaarten en routers al geprobeerd.
Tot voor kort had ik ook nog chello. Daar had ik geen problemen mee in dezelfde opstelling.
Nadat ik demon adsl kreeg hebben we zo'n anderhalve week geen problemen gehad. Het probleem kwam plotseling op.
Eerst viel het internet random weg en was de router wel bereikbaar & ieder half uur lag alles plat. Nu is het alleen nog ieder half uur.
Als ik het adsl modem direct aansluit heb ik geen problemen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Gr.
Sjefke
Na het doorspitten van tientallen andere posts hoop ik nu bij jullie een antwoord te vinden. Ik heb al vanalles geprobeerd iig.
Probleem: Iedere 30 minuten krijg ik op beide pc's die zijn aangesloten op de router de melding "Netverwerkverbinding verbroken, controleer ...".
Specs:
- 2 x onboard netwerkkaart van 3com (asus mobo)
- Edimax BR-6004+ router (4-port switch broadband router) @ firmware v1.18
- Zyxel Prestige 650 adsl modem @ demon provider
Ik heb verschillende netwerkkabels, netwerkkaarten en routers al geprobeerd.
Tot voor kort had ik ook nog chello. Daar had ik geen problemen mee in dezelfde opstelling.
Nadat ik demon adsl kreeg hebben we zo'n anderhalve week geen problemen gehad. Het probleem kwam plotseling op.
Eerst viel het internet random weg en was de router wel bereikbaar & ieder half uur lag alles plat. Nu is het alleen nog ieder half uur.
Als ik het adsl modem direct aansluit heb ik geen problemen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Gr.
Sjefke