Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Belazerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben belazerd door iemand hier op GoT, waarvan ik de NAW-gegevens nog niet noem.

Degene heeft niet geleverd wat hij zou leveren. Herhaalde pogingen via email om toch het na te leveren spul (headset) te krijgen lopen op niets uit. Het blijft helaas bij loze beloftes.
Het gaat overigens over "Vraag en aanbod", 2dehands spul dus maar dat doet niet terzake. Of is daarvoor al eens een topic gemaakt? Ik heb gezocht maar niets gevonden!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 12:37 . Reden: aanpassing tekst ]

Verwijderd

Waarom denk je dat het iemand van GoT is? Iedereen kan iets in V+A zetten hoor, ook niet gebruikers!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Je zou je situatie ook wat duidelijker of beter kunnen omschrijven.
Er komen wel vaker wat topics naar voren waarin het misgegaan was met iemand via V&A, maar of Tweakers.net er wat aan kan doen betwijfel ik.

Je zou wat dieper kunnen gaan zoeken naar de gebruiker, of die ook op GOT is geregged e.d.

Hoe lang speelt het al, wat heeft zij/hij je via email laten weten ?

[ Voor 32% gewijzigd door Hoyden op 05-10-2004 12:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 12:35:
Waarom denk je dat het iemand van GoT is? Iedereen kan iets in V+A zetten hoor, ook niet gebruikers!
Laat ik het zo stellen. Hij post op GoT en gaf mij als referentie GoT op. Ik heb gezocht en inderdaad komt z'n nick hier voor. Uiteraard zegt dat niet alles.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24

Nik

Waar wil je nu heen met dit topic? Misschien moet je tóch even de gebruikersnaam melden, dan kun je andere mensen waarschuwen. Zoals het topic nu loopt heeft niemand er wat aan...

Als je NAW gegevens, hebt, stap dan naar de politie, ze kunnen je verder helpen...

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 05-10-2004 12:40 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas kunnen zowel Tweakers.net en GoT daar weinig aandoen.

Zie ook de FAQ: "Vraag & Aanbod"
8. Tweakers.net kan niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgen die voortvloeien uit het gebruik van V&A, behoudens bij grove nalatigheid of opzet door Tweakers.net. Tweakers.net zal op geen enkele manier partij zijn in de overeenkomst tussen koper en verkoper, noch bij een geschil bemiddelen tussen verkoper en koper. Tweakers.net zal geen andere gegevens verstrekken aan partij(en) dan de gegevens die in de advertentie zijn gebruikt, uitgezonderd in gevallen zoals bedoeld in artikel 9.
Aangezien dit topic verder niet over de Frontpage gaat, gaat het topic dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.