Toon posts:

[DVD - MP3] Welke recente standalone players doen het ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf al een tijdje rondgekeken en ook de search gaf wel iets informatie, maar het bleef allemaal beperkt en vaag.

Mijn vraag is gewoon dat ik op zoek ben naar een niet te dure standalone DVD player die *OOK* mp3's vanop een DVD-/+R(W) afspeelt.

De meese players doen het dus nog steeds niet, en als je informatie aan verkopers of fabrikanten vraagt dan krijg je zo goed als altijd geen antwoord omdat ze het zelf niet weten blijkbaar.

Dus als er mensen zijn die heel recent een (niet te dure) DVD player hebben gekocht, en ondervonden hebben dat hun model mp3's afspeelt van DVD dan had ik het graag vernomen.

Dit is geen vraag uit luiheid, want ik heb zelf al ettelijke winkels afgelopen en gemailed, maar ik zit ondertussen met een zoveelste player die ik ga terugbrengen omdat hij het ook niet doet, terwijl ze beloofde dat het ging.

Ik ben het zo langzaamaan beu :r En zoek dus gewoon een leuk spelertje dat het wel kan...

• MyDyingBride
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 18:23
Ik heb het niet heel uitgebreid getest, maar mijn Pioneer DV-360 speelt mp3-dvd's af.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je dan toch bij winkels langsgaat, kan je natuurlijk ook een mp3 dvd meenemen. Weet je meteen of die speler jouw merk dvd -/+ (rw) goed pakt. :)

{signature}

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Cyberhome CH-DVD 302 doet het ook perfect met dvd-r's , is zo'n cheap-ass dvd speler.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 23:53
onze home theater set de panasonic SC-HT520 speelt mp3 dvds af met een hele mooie duidelijke playlist interface en mappen ondersteuning.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
volges mij spelen alle MPEG-4 standalone players ook wel MP3 DVD's af, iig wel die van Philips/Yamada/KiSS etc...

Home Assistant Configuratie V&A

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Kijk eens op www.videohelp.com

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

De mijne (de allergoedkoopste bij de Mediamarkt, nu denk ik iets van 4 tientjes) speelt ze ook prima af. Merk weet ik zo gauw niet, maar dat zegt niks want ze plakken vaak een ander merkje op :P

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op 05 oktober 2004 @ 19:08:
Als je dan toch bij winkels langsgaat, kan je natuurlijk ook een mp3 dvd meenemen. Weet je meteen of die speler jouw merk dvd -/+ (rw) goed pakt. :)
Niet elke player is aangesloten en je kan aan de status schermpje van de player niet altijd zien of hij die dvd niet herkent of niet. Sommige spelers geven heel wazige dingen op hun display... :(
Pagina: 1