In het projectje waar ik mee bezig ben wil ik een stored procedure maken waarin ik 2 dingen doe:
1. Een nieuwe database maken.
2. In die database een stored procedure opslaan
Dat eerste is wel al gelukt
Het tweede geeft problemen. Ik heb tot nu toe geprobeerd om een script te genereren van een andere database waarin een SP zit en die code ziet er op zich nog wel bruikbaar uit, maar het proleem ermee is dat die SP gemaakt lijkt te worden in de database waarin ik bezig ben en NIET in de nieuwe database. Hier een stukje code dat ik heb:
In het gegenereerde script strond er onder elk set-statement een GO. Deze moet ik echter weghalen, anders dan wordt de stored procedure bij de eerste GO afgekapt en dat wil ik niet. Maar als ik het uitvoer zoals nu werkt het dus ook niet.
Kan iemand mij vertellen OF en zo ja HOE ik wel een stored procedure in een nieuwe database kan zetten vanuit deze stored procedure?
1. Een nieuwe database maken.
2. In die database een stored procedure opslaan
Dat eerste is wel al gelukt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| /*Hier de code om een nieuwe database te maken*/ SET QUOTED_IDENTIFIER OFF SET ANSI_NULLS OFF CREATE PROCEDURE Mijn_Procedure AS /*Hier de code van de procedure*/ SET QUOTED_IDENTIFIER OFF SET ANSI_NULLS ON GO |
In het gegenereerde script strond er onder elk set-statement een GO. Deze moet ik echter weghalen, anders dan wordt de stored procedure bij de eerste GO afgekapt en dat wil ik niet. Maar als ik het uitvoer zoals nu werkt het dus ook niet.
Kan iemand mij vertellen OF en zo ja HOE ik wel een stored procedure in een nieuwe database kan zetten vanuit deze stored procedure?
edit:
Ja, ik heb ook al gegoogled
Ja, ik heb ook al gegoogled
[ Voor 3% gewijzigd door bdgroot op 05-10-2004 12:12 ]
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.