Toon posts:

[mysql] INNODB verziekt mijn apache ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een database model geexporteerd naar INNODB - tabellen, en heb dezelfde php/sql code gebruikt om data te viewen en op te slaan..
Het vreemde is , is dat mijn apache nu constant vast loopt als ik een form submit (apache gaat dan 99% van mijn cpu-capaciteit gebruiken) .. komt dit bekend voor ? kan het zijn dat door mijn INNODB ik andere SQL moet gebruiken ?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Softwareproblemen -> Software Algemeen

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Dit vind ik dus NIET juist.. mijn vraagstelling is niet zozeer software gerelateerd als wel dat ik de focus legde in mijn vraagstelling op SQL ..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Software hoort niet vast te lopen; ongetwijfeld of je SQL query goed of fout is :) Welk DBMS gebruik je? En welke Apache versie? :) Heb je dit probleem ook als je je DBMS direct queried?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 12:23:
Dit vind ik dus NIET juist.. mijn vraagstelling is niet zozeer software gerelateerd als wel dat ik de focus legde in mijn vraagstelling op SQL ..
Dat kun je ook iets vriendelijker melden, dan verwijs ik je namelijk vriendelijk door naar P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen :)

Je Apache knoopt zich op aan de hand van InnoDB gedrag. 2 stukken software gedragen zich niet naar behoren, ergo het is een softwarevraag. Als je SQL code zich niet naar behoren gedraagt is het werk voor Programming & Webscripting, maar daar is hier gezien je topicstart geen sprake van.

Professionele website nodig?

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 16:09
Standaard oplossing:

pak je submit script en strip dat net zolang tot het niet meer kleiner kan en toch je probleem geeft. Wat houd je dan over? Wat gebeurt er als je die queries met de hand doet?
Pagina: 1