Canon Ixus 2s of nieuwe 30

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb uitgebreid reviews van deze 2 modellen bekeken en ik kom maar niet tot conclusie. Mijn ouwe Nikon Coolpix 4300 is verkocht en wilde graag een compacte camera met handmatig instelling hebben.

Ze zijn beide 3.2 mp camera alleen Ixus 30 heeft kortere macro stand en grotere LCD en nieuwe processor. Alleen moet ik nieuwe camera deze week nog kopen en Ixus 30 is pas ergens 19 Oct beschikbaar en aan andere kant ik hoef geen betere macro afstand (tja alleen lcd scherm is mooi meegenomen).

Ik kan die Ixus 2s meteen bestellen want meeste winkels hebben hem genoeg in voorraad...of zou ik toch even wachten op Ixus 30?

Lucky Goldstar

Verwijderd

Ik zou even wachten en naar reviws van de nieuwe kijken.

Buiten dat:

Ditsoort vraagjes kun je beter posten in een van de budget-camera topics deze bijvoorbeeld, 250-500 euro
Daarbij komt dat een camera kopen heel erg persoonlijk is, wij kunnen niet oordelen welke van de 2 camera's voor jou z'n voors en tegens heeft. Als je het niet weet, wacht dan even op de Ixus 30 reviews, en koop dan de camera waarvan jij denkt dat hij het beste aan JOUW persoonlijke wensen voldoet! :)

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Hey Gapster thnx voor je tip ik zal daar ook even posten.

Lucky Goldstar

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 18:03
Als er geen verschil is tussen de Ixus IIs en de Ixus 30, waarom zou je dan de Ixus 30 willen kopen? Waarschijnlijk is ie nog duurder ook.

Heb zelf de Ixus IIs, tot grote tevredenheid.

Geef mij maar een Warsteiner.

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Ixus 30 is iets slanker en heeft grotere LCD scherm (tja groter is altijd mooi meegenomen) en er zit verbeterde processor in dus beeldkwaliteit is iets verbeterd (zeggen ze) en het scheelt maar 30 euro (bij meeste webwinkels is ie nog te bestellen voor 285 euro) ... vandaar dat ik heel erg twijfel.

Lucky Goldstar

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

30 EUR? Gewoon doen. Groter scherm is altijd beter, en kleinere formfactor ook.
Hey Gapster thnx voor je tip ik zal daar ook even posten.
Crossposten is niet zo'n goed idee. :P

Alors.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:52

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

En niet te vergeten... je kunt nu in VGA mode filmpjes opnemen in 30fps!!!! Eindelijk Canon!!!

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Stereotomy schreef op 06 oktober 2004 @ 01:15:
30 EUR? Gewoon doen. Groter scherm is altijd beter, en kleinere formfactor ook.

[...]

Crossposten is niet zo'n goed idee. :P
Hehe daar wordt niet meer gereageerd dus....

maar IXUS 30 komt rond 15 Oktober naar winkel dus ik zit nog steeds heel erg twijlen.... misschien is het gewoon wachten waard en misschien is uiterlijk niet veel verschil maar ik heb verschillende fotos bekeken en 30 is toch iets beter afgewerkt dan II2...

Lucky Goldstar

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

DJkim, zou je voortaan eerst even de sticky's kunnen lezen bovenaan een subforum voordat je een topic opent? :) In Fotografie Policy staat namelijk het volgende over 'welke digicam?' topics:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Vandaar dat deze dicht gaat. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.