[winxp] logt in en weer uit

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
het bekende probleem binnen xp.

[rml][ XP] Na inloggen logt hij meteen weer uit.[/rml]
[rml]Zelfde probleem logt aan en logt meteen weer uit [ XP Pro][/rml]//xp,logt,weer,uit
[rml][ XP] logt onmiddelijk weer uit[/rml]//xp,logt,weer,uit

heb er al genoeg over gevonden ook in de faq heb ik de drie stappen na gelopen

het werkt allemaal wel inzover dat ik kom waar ik moet zijn, maar als ik op begeven moment iets wil veranderen dan vraag hij om administrator passwoord, en ja deze heb ik niet en van diegene waar deze laptop van is beweerd nooit geen passwoord nodig te hebben

nu heb ik in de faq die diskette gedownload en ik zag in dat programma ook de functie

reset administrator passwoord of iets dergelijks, dit heb ik gedaan. Ik heb geen een blank passwoord gebruikt. maar nu log ik weer in met windows console (via de windows xp cd) en dan vraag hij weer om een wachtwoord, ook al doe ik gewoon enter hij blijft zeggen:

geef het administrator wachtwoord op

hoe kan ik dit verhelpen en als ik dit niet kan verhelpen hoe kan ik dan toch die userinit weer in de registry veranderen?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-04 16:19
Misschien dat je iemand kent met een CD-tje van ERD Commander?? Daarmee kun je echt het Administrator wachtwoord wijzigen.. Is getest en werkt.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Sierra-NL schreef op 05 oktober 2004 @ 11:23:
Misschien dat je iemand kent met een CD-tje van ERD Commander?? Daarmee kun je echt het Administrator wachtwoord wijzigen.. Is getest en werkt.
ja dat las ik net ook maar als je die ERD moet aanschaffen dan ben ik een hoop geld kwijt en dat wil ik niet.

en ken ook niemand zo die zo'n cdtje heeft... :(

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik weet niet of je op school zit, Maar mischien hebben ze daar ERD commander voor je ?

Verwijderd

zoek ff naar ultimate bootdisk in google
deze downloaden en dan f op een cd'tje branden en je pc hiermee booten
hier zit een tooltje op heet iets van ntfs offline password changer
hiermee kan je ff je password resetten

edit: wat je wel ff moet doen is een * gebruiken in het programmatje (dat is een leeg wachtwoord instellen dit werkt het beste)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 15:58 ]