[groupwise] Groupwise client 5.2.0

Pagina: 1
Acties:

• polu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 15:46
Ik ben voor mijn stage op zoek naar versie 5.2.0 van de Groupwise Client. Op de site van Novell is alleen 6.5 te downloaden, en via-via zijn we aan 5.6 gekomen.
Alleen we hebben 5.2.0 nodig, zoeken op google, GoT, "Software updates" en download.com leverde niks op.

Heeft iemand een site waar je oude versies van Groupwise client kan downloaden? Of een exemplaar die te mailen is?

6.5 is gratis te downloaden van Novell dus ik neem aan dat het vragen om 5.2.0 legaal is, zoniet, dan hoor ik het wel... :X

jboelen.nl

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56
Is deze het niet?
http://support.novell.com...earchtid.cgi?/2956748.htm

/edit Nee dus, dat is alleen een support pack. :X

Moet het persé de 5.2.0 zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door SysRq op 05-10-2004 11:11 ]

-

• polu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 15:46
Jup, die schijnt het beste te werken.

Er zijn met google veel sites te vinden waar 5.2.0 aangeraden wordt, maar een download link... :|

jboelen.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over software lijkt me meer iets voor Software Algemeen - ik verplaats je topic dan ook eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

polu schreef op 05 oktober 2004 @ 11:05:
Ik ben voor mijn stage op zoek naar versie 5.2.0 van de Groupwise Client. Op de site van Novell is alleen 6.5 te downloaden, en via-via zijn we aan 5.6 gekomen.
Alleen we hebben 5.2.0 nodig, zoeken op google, GoT, "Software updates" en download.com leverde niks op.

Heeft iemand een site waar je oude versies van Groupwise client kan downloaden? Of een exemplaar die te mailen is?

6.5 is gratis te downloaden van Novell dus ik neem aan dat het vragen om 5.2.0 legaal is, zoniet, dan hoor ik het wel... :X
Zou ik mogen vragen waarom je de GW Client 5.2.0 wilt hebben? De 5.2.6 client is niet zo heel erg verschillend.

Waarom wil je eigenlijk de 5.2 client en niet de 6.5 client? De enige reden dat ik kan bedenken is dat je nog de 5.2 back-end gebruikt.

Trouwens, als je de originele 5.2 CD hebt kan je de complete 5.2 client uit bovenstaand SP6 halen.