"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Ik heb dus een login-pagina gemaakt, met wat response.write opdrachten voor wat troubleshooting.
Daar is Trace voor
Kopieer je ook de data in je /bin folder mee?
[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 05-10-2004 11:03 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Overigens, in .net wordt het gebruik van response.write edm niet meer aangeraden...
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
response.write alleen ff om snel te kijken of de login goed verloopt (goeie user opgezocht) en of 't loggen goed gaat (schrijven naar goeie pad)
maar zelfs als ik die response.write opdrachten eruit gooi, en ik rebuild de hele solution, dan blijft hij die nog wel weergeven...
heel vaag
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Trace is een apart logging mechanisme, waardoor je niet meer met response.write aan de gang moet. Je kan die meldingen bekijken inJ2pc schreef op 05 oktober 2004 @ 11:11:
trace, ik krijg gewoon de pagina zoals ie niet meer zou moeten zijn, geen foutmelding of zo..
Maar dat terzijde
Maar gooi je /bin folder eens leeg en rebuild je solution dan eens
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
bin geleegd & weer een rebuild solution en 't werkt
ook gelijk die trace maar aangezet, leer je nog wat