Toon posts:

[js] new window in dezelfde pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik ervoor zorgen dat het geen nieuwe venster opent maar in de huidige pagina refresh met een terug knop?

code:
1
2
3
4
5
6
7
function preview(){

var showpreview = window.open('','', config='height=600, width=800, toolbar=no, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=no, location="no", directories=no, status=no, left=0, top=0');

showpreview.document.write('<style type="text/css">p{margin:0px}</style>'+editfield.innerHTML);

}

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:26

André

Analytics dude

In hetzelfde window openen gaat zo: window.open('', '_top', maar dat is denk is niet wat je bedoeld?

Verwijderd

denk dat ie bedoelt dat hij in dezelfde pagina een andere html page wilt openen, dus zonder nieuwe window te openen. En dan met een terug knop om terug te gaan.

wk

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

crisp

Devver

Pixelated

window.location.href = 'blaat.html';

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben namelijk een formulier aan het maken als ik preview() aanroep, laat ie een overzicht zijn van de ingevulde gegevens. Hoe maak ik een terug knop , die weer terug gaat naar mijn formulier, zonder dat de ingevulde gegevens weg zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:53:
Ik ben namelijk een formulier aan het maken als ik preview() aanroep, laat ie een overzicht zijn van de ingevulde gegevens. Hoe maak ik een terug knop , die weer terug gaat naar mijn formulier, zonder dat de ingevulde gegevens weg zijn?
Je gegevens ergens opslaan (sessie, cookie, hidden form)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
heb cookies geprobeerd, maar het werkt niet

in main.html:
code:
1
2
3
4
5
6