eigenlijk misschien een makkelijk vraag, maar na lange tijd loop ik voor de eerste keer tegen dit probleem aan.
ik heb een cel die een vaste grootte moet hebben, bv 100x100
nu heeft deze cel in dan ook altijs een achtergrondplaatje van ook 100x100.
de cel heeft echter niet altijd een inhoud (wat tussen <td>en </td> staat)
nu is het probleem dus, wanneer deze geen inhoud heeft, de cel (met zijn achtergrond) dus ook niet wordt weergegeven. ik zou er bv een aantal ik kunnen zetten, maar dat is natuulijk geen oplossing, zeker niet omdat php de eigenlijke breedte en hoogte bepaald en de cel dus van size kan veranderen. is er een manier om zo'n lege cel, toch gewoon compleet met achtergrond weer te geven. heb al het een en ander geprobeerd met css, maar het lukt echt niet, ook al lijkt het op het eerste oog geen echt complex iets
ik heb een cel die een vaste grootte moet hebben, bv 100x100
nu heeft deze cel in dan ook altijs een achtergrondplaatje van ook 100x100.
de cel heeft echter niet altijd een inhoud (wat tussen <td>en </td> staat)
nu is het probleem dus, wanneer deze geen inhoud heeft, de cel (met zijn achtergrond) dus ook niet wordt weergegeven. ik zou er bv een aantal ik kunnen zetten, maar dat is natuulijk geen oplossing, zeker niet omdat php de eigenlijke breedte en hoogte bepaald en de cel dus van size kan veranderen. is er een manier om zo'n lege cel, toch gewoon compleet met achtergrond weer te geven. heb al het een en ander geprobeerd met css, maar het lukt echt niet, ook al lijkt het op het eerste oog geen echt complex iets