Ik zit hier met een heel vreemd probleem: Ik heb een Intel 2200 B/G minipci kaartje gehaald voor in de laptop. Installeren was verder een eitje, antenne van de notebook aansluiten, kaartje erin proppen en draaien maar. Kaart wordt meteen netjes herkend.
Ik installeer de nieuwste drivers, start windows opnieuw op en probeer verbinding te maken met het wlan. Windows freezed gewoon keihard op dat moment. Maarja, die windowsinstall was toch al brak, dus ik draai er een nieuwe Windows 2000 install op. Alle drivers netjes geinstalleerd, probeer weer verbinding te maken: Freeze. GoT bood geen uitsluitsel en google ook niet direct.
Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection crash
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik installeer de nieuwste drivers, start windows opnieuw op en probeer verbinding te maken met het wlan. Windows freezed gewoon keihard op dat moment. Maarja, die windowsinstall was toch al brak, dus ik draai er een nieuwe Windows 2000 install op. Alle drivers netjes geinstalleerd, probeer weer verbinding te maken: Freeze. GoT bood geen uitsluitsel en google ook niet direct.
Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection crash
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 10:39 ]