9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
Verder het verzoek om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic nog eens na te lezen, hier kun je zien wat wij van jou verwachten als gebruiker. Verder pas ik je topic titel even aan, zodat het echte probleem erin staan.
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel
Uitzonderingen gelden voor exotische encryptie varianten, maar dit moet geen enkel probleem opleveren.
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Alvast bedankt.
Google 2 seconden.
Let op: je moet Simple File sharing uit hebben staan. Zoek daar anders op.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Selecteer jouw user en zet het vinkje bij "Replace owner on subcontainers and objects aan" en klik OK.
Klaar!
[ Voor 4% gewijzigd door mjax op 05-10-2004 20:10 ]
Kan alleen rechtermuisknop, eigenschappen en dan delen, algemeen of aanpassen.
Ik ben trouwens via mijn eigen XP ingelogd, deze map staat op een externe schijf met een XP waar ik niet meer in kan komen.
Mijn moeder heeft daar dus een wachtwoord op staan, die weet ik dus dat zou geen probleem zijn.
Nu heb ik die schijf in mijn computer hangen, ik kan overal in behalve in de mijn documenten van mijn moeder.
Rechtermuis knop geeft de mogelijkheden zoals ik boven staande geschreven heb.
Hij zegt ook dat er niks in die map zit, maar dat is niet mogelijk, als ik de map wil wijzigen of openen krijg in de melding: toegang geweigerd...
Nu kan ik opeens wel de map in komen, maar de apparte mapjes; mijn documenten, bureaublad ed. kan ik niet in, geeft nog steeds de zelfde fout!
En anders zal het volgende verkeerd staan:
in verkenner: extra->mapopties->weergave->eenvoudig delen van bestanden gebruiken: af zetten
Dan de stappen van de mensen hierboven volgen