Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Nee, jij mag (samen met mij en enkele anderen die ik ken
Maar we kunnen wel het reguliere mod-leger aanduwen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Moeilijk om onderscheid te maken tussen echt grappig, voorspelbaar en trollen. Verder zal ik eens rustig er door wandelen.
[
]
. . . en zo zie ik slechts crew die er wat tijd aan wilt spenderen . . .
[/
]

. . . en zo zie ik slechts crew die er wat tijd aan wilt spenderen . . .
[/

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het bent hier fors blauw ja. De totale aandacht valt an sich nog wel mee. (ik kwam er trouwens achter dat ik zelf een keer teveel op een knopje had gedrukt, zonder nadelig effect overigens). Er is best wat meer belangstelling, maar het onderwerp hier had toch wel wat meer aandacht verdoient. Blijkbaar is iedereen het onderwerp beu. Wat op zich niet onvoorstelbaar is.
ahem...
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
* Luxx heeft ook een blik geworpen (mag ik nu nieuwposter worden?)
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Nee, hier in TMF zijn wij heel zuinig op onze regulars. Zodra je eenmaal met blauw of rood besmet bent blijft je eewig getekend en zullen de mooie dingen in het leven nimmer meer hetzelfde zijn
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Beetje blauw topic. indeed. Maar gelukkig zijn de zwarten degene die de daadwerkelijke veranderingen uitvoeren 
* Delerium denkt dat zonder zwarten modereren iig onmogelijk is.
* Delerium denkt dat zonder zwarten modereren iig onmogelijk is.
Daarom moet je dit forum ook heel af en toe binnenlopenbotoo schreef op 05 oktober 2004 @ 22:07:
Nee, hier in TMF zijn wij heel zuinig op onze regulars. Zodra je eenmaal met blauw of rood besmet bent blijft je eewig getekend en zullen de mooie dingen in het leven nimmer meer hetzelfde zijn
[filosofisch]Ecteinascidin schreef op 06 oktober 2004 @ 10:24:
* Osiris denkt dat zonder zwarten modereren iig onmogelijk is.
Maar het zijn ook juist de zwarten die dit extra modden noodzakelijk maakt
[/filosofisch]
Geloof me, alles wat blauw of rood of groen is en in dit forum reageert......... heeft ooit als zwarte in TMF rondgelopen.JeroenB schreef op 06 oktober 2004 @ 15:01:
[...]
Daarom moet je dit forum ook heel af en toe binnenlopenMaarja dit zit ik hier dus aan de blauwe massa te verkondigen, niet handig...
Ergo, de beste kans om ooit een kleur te krijgen is in TMF rondhangen. Nog beter is het om op de FP rond te hangen en modpunten uitdelen, dan zijn we zeker dankbaar.
(alleen op TMF wordt zwart als 'hogere' status gezien als een kleur, beetje het 'ik dien' principe)
Ik weet het, toen ik hier regular was (meer dan 4 jaar geleden!!) waren jullie nog zwartEcteinascidin schreef op 06 oktober 2004 @ 16:00:
Geloof me, alles wat blauw of rood of groen is en in dit forum reageert......... heeft ooit als zwarte in TMF rondgelopen.
edit:
Zo, zojuist even al mijn huidige 278 modpunten er doorheen gejaagd en zo'n 20 items uit het modoverzicht opgeruimd
Leuk om weer eens te doen!
Zo, zojuist even al mijn huidige 278 modpunten er doorheen gejaagd en zo'n 20 items uit het modoverzicht opgeruimd
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenB op 07-10-2004 10:32 ]
'Microsoft heeft Sun nodig om IBM en Red Hat te verslaan' kan denk ik ook wel wat aandacht gebruiken, tis vooral veel erg intelligent McNealy bashen.
McNealy is wel de pisang op de FP sinds hij een berg geld van MS heeft aangenomen zeg
Maargoed, ik heb wat flames omlaag geduwd.
Kijk hier aub ook even naar

Hmm, hij linkt niet naar de Microsoft site. Ik vraag me af of dit wel mag. Als het wel mag lijkt de score van +2 me in ieder geval wel terecht.
Daar is niks mis mee? We posten het zelfs in de Meuktracker, dus om de users dat te verbieden is een beetje tegenstijdig. Hens, MSN Messenger 7 is later gratis te downloaden. Als het nou ging om een betaalde versie was het andere koek.
Uhm Robin, Microsoft heeft de beta van MSN 7 juist teruggetrokken en het protocol zo aangepast dat het onmogelijk is om MSN 7 nog te gebruiken.
Deze user biedt dus een crack ter download aan waarmee je dat kunt omzeilen, wat de copyrights op MSN schendt en waarmee bewust onze frontpagegebruikers worden aangespoord om een tool te gebruiken die de security van hun computer kan compromitteren.
Deze user biedt dus een crack ter download aan waarmee je dat kunt omzeilen, wat de copyrights op MSN schendt en waarmee bewust onze frontpagegebruikers worden aangespoord om een tool te gebruiken die de security van hun computer kan compromitteren.
Om de huidige gebruikers van de gelekte versie van MSN Messenger 7 te dwingen terug te gaan naar een eerdere versie zullen zij vanaf heden niet meer kunnen aanmelden bij het netwerk.
[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 08-10-2004 14:10 ]
Wat is dan het verschil met Messenger Plus van Patchou? Dan zouden we dat ook niet mogen posten en de users ook niet. Dat programma haalt de banners uit MSN Messenger en zorgt ook nog voor wat extra features. Het is scheef om Messenger Plus wel toe te laten op de site, maar dingen zoals en kraken van een Messenger-bètaversie weer niet? Dat is meten met twee staven enzo.curry684 schreef op 08 oktober 2004 @ 14:09:
Uhm Robin, Microsoft heeft de beta van MSN 7 juist teruggetrokken en het protocol zo aangepast dat het onmogelijk is om MSN 7 nog te gebruiken.
Messenger Plus maakt je computer niet bewust exploitable, deze download wel.
Dat geeft niet meteen het recht om dat te weren. Ook andere programma's zorgen voor exploitbare exploits, dus het feit dat MSN Messenger 7 exploitable is en daardoor niet op Tweakers.net gepost mag worden is wel erg vergezocht
.
Mjah ik vind het een beetje een vreemde gedachtengang die je volgt. Een product blijkt zo onveilig dat MS het per direct met een hoop gezichtsverlies terugtrekt, ze passen zelfs het protocol aan om het volstrekt onbruikbaar te maken, en jij stoort je er niet aan dat de 100000 digibeten die onze frontpage dagelijks bezoeken hier in heldere bewoordingen geadviseerd wordt dat te negeren en een untrusted executable te downloaden die je computer wederom zo lek als een mandje maakt.
Imho zou dat wel extreem onverantwoordelijk zijn om te laten staan....
Wie zegt dat het er nog staat?curry684 schreef op 08 oktober 2004 @ 14:44:
[...]
Pagina: 1