[Distributed Folding] 5 oktober 2004: de allerlaatste dag

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/dfslotje.gif

Vanavond is het dan eindelijk helaas zover. De stekker gaat eruit bij het Distributed Folding project. Reden hiervoor is dat de DF organisatie de resultaten en de client (met bijbehorend algoritme) wilt evalueren.

* MarcyDarcy je nog Distributed Folding draait...zorg er dan voor dat je vandaag alles flusht. Na vandaag zal geen werk meer worden geaccepteerd en krijg je er dus ook geen punten meer voor!
Final update for shutdown

The final Distributed Folding update will be released on Tuesday, October 5, 2004, 11:00 am EST. This update should gracefully exit the software on any unattended machines. After this update, no results can be uploaded, and no information can be changed on the website. Once again we would like to thank our loyal user base for your dedicated work over the duration of this project.
Alle niet meer te benaderen clients, die normaal gesproken online draaien daar er maandelijks wel geupdate diende te worden, zullen via de clientupdate uitgeschakeld worden zodat er geen onnodige CPU time wordt besteed aan een afgelopen project.

Als alles goed is zal vanuit DF nog een aantal afsluitende stats worden gegenereerd zodat wij statsverslaafden nog een kleine troost krijgen. :)

Het Distributed Folding project is als je het kort-door-de-bocht wilt zeggen het 3e project waaraan de Dutch Power Cows actief meedoen dat voortijdig aan een eind komt. Voortijdig alsin onverwacht. Eerdere projecten waren GammaFlux en Genome@home.

Als PV'er van het DF project wil ik jullie allemaal bedanken voor het draaien en ondersteunen van dit project. Het heeft z'n up's and downs gehad. Een hoogtepunt was zeker de stampede waarbij de gehele DC-wereld op zijn kop werd gezet.

Nogmaals hartelijk dank voor alles en niet getreurd, er zijn zat andere Projecten waar vast wel eentje tussenzit welke interessant is.
Hopelijk tot ziens allemaal :)

Verwijderd

MarcyDarcy bedankt! :>
Marcelloz bedankt! :>
Distributed Folding :w ;(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 13:04 ]

Verwijderd

MarcyDarcy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt voor het PV schap en voor alles wat je hebt gedaan binnen de crew.
Jammer om te zien dat een project stopt, maar aan de andere kant kunnen andere projecten nu mischien ook hun boost krijgen.
Ik zelf heb het erg naar mijn zin gehad bij DF. (ondanks de soms brakke clients)
Erg jammer dat we als DPC niet als #1 zullen eindigen, al weet je maar nooit wat er nog gedaan word met teamhoppers in de laatste stats. :P

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-02 20:08
Alle statposters bedankt voor de leuke verhaaltjes en motivering in taaie
grasdagen.

Eerst even over naar een ander project en dan weer op naar de volgende fase
van DF. Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.rietdijk3/smile/rotopmetjeslotje.gif

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

DF gaat waarschijnlijk nog wel een doorstart maken, dus ik zie jullie hier weer in 2005 :w
(tot die tijd vouwen we gestaag door bij F@H uiteraard)

Forza Mucca!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Sinds de stampede las ik af en toe de dpch's ook wel es; was errug leuk om jullie te volgen :)

Hopelijk voor jullie begint DF binnenkort jullie cycles opnieuw nuttig te gebruiken en anders zie ik jullie wel nog ronddwalen op /5. (8>

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Marcellen, bedankt voor alle inzet en moeite en tijd en energie die jullie hebben gestoken in het DF-project en zijn leden. :w _/-\o_

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

_/-\o_ MarcyDarcy _/-\o_ Thanx voor je inzet (SID & Crew) voor dit project, zonder jou waren we nooit op 500.000.000 achter FreeDC gekomen (en nee, dan waren we er vast ook niet overheen gegaan :+) _/-\o_

_/-\o_ Marcelloz _/-\o_ Thanx voor de überstats, gewoon geen woorden voor. Ook _/-\o_ voor de manier waarop je toen stampede stats even uit je duim schudde (en nu ook bij TSC). En top dat je je statsengine voor F@H gaat inzetten!

Verder big fat hurray voor iedereen die op dit project heeft meegedaan, heb het altijd errug leuk gevonden om dit project te volgen (en om mee te doen tijdens de stampde) :)

Verwijderd

zullen we MrMr dan maar direct tot roeler van DF uitroepen :D

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Iedereen erg veel bedankt voor de gezellige DPCH's :) En Marcelloz voor de (inderdaad) UBERstats _/-\o_
Leuk te horen dat je statsengine naar F@H gaat, dan blijft het toch nog een beetje vertrouwd :+

En als afscheidskadootje krijg ik van DF nog een fijne
code:
1
FATAL ERROR; your filelist has been tampered with....
Dat betekend dus een dikke miljoen duurgespaarde puntjes naar de filistijnen :( :'( Nou ja, hopen dat die er blij mee zijn :*)

Suomalaiset Lehmät: full throttle @ F@H!! }:O

System | Suomalaiset Lehmät.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

:'( :w
Nou, de FAQ kan gelijk in de revisie :)
Komt er nu ook nog een mooie FP?

[ Voor 97% gewijzigd door Fear-factoR op 05-10-2004 10:51 ]

• EJG
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07-2025

EJG

Zullen we nog eens een keer een poll doen waar iedereen heen gaat? Of gaan we met zijn allen naar F@H?

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:42

JustDutch

was ambtenaar :)

DF was tot op heden het leukste DC-project waar ik gezeten heb. Dit wordt m.i. in de eerste plaats veroorzaakt door de mensen die er zaten; hulde aan alleen (ofwel: applaus voor jezelf!). Het was echt een te gekke, gezellige sfeer. Verder uiteraard MarcyDarcy en Marcelloz bedankt, je weet zelf wel waarvoor. :P

Forza Mucca

• MarkB
  • Niet online
Ik had een heel epistel over MarcyDarcy en DF geschreven als reactie aan het einde van DF maar na mijn telefonisch gesprek met Dsmarty zie ik hier toch maar vanaf.
Wat ik wel kwijt wil is dat zonder enige twijfel MarcyDarcy de persoon is geweest die bijna eigenhandig een project bij DPC populair heeft gemaakt en daar kan ik, zelfs ik ;), alleen maar grote waardering voor hebben. Ook bezat hij de “meeste”, meeste is natuurlijk vrij relatief, kennis van DF en dat heeft hij dan ook meerdere keren aan ons laten zien. Voor die keren wil ik hem dan ook bedanken :)

Voor degene die twijfelen aan mijn oprechtheid of er een ondertoon in lezen, deze is echt en er is geen ondertoon.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/cheer_icoon.gif Marcy is oké . . . olé . . . olé Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/cheer_icoon.gif

Marcy; respect voor je inzet, kennis en alom geroemde enthousiastme. Dat DF volgens velen het leukste project is/was, is niet voor niets.

Wat mij betreft een PV-Emmy voor Marcy :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:53 ]

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 12:56
Respect voor MD en Marcelloz _/-\o_ .

En natuurlijk voor MrMr _/-\o_ , die vroeger verantwoordelijk was voor meer dan de helft van de output van DPC, alhoewel de stampede daar verandering in heeft gebracht.

En natuurlijk voor de rest, want het was koel en we hebben zeker met de stampede toch de wereld laten zien dat met DPC niet valt te spotten :) .

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

_o_

;(

_o_

D3 char(s)

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-02 12:21
Toch erg jammer dat het stopt :/
Ook al heb ik zelf nooit (echt) actief meegedaan, het was erg leuk om de DPCH's te volgen _/-\o_

Verwijderd

Bedankt marcel voor het pv'er uithangen (en nog goed ook ;))
Bedankt marcel voor de stats die werkelijk van vitaal belang waren :)

MrMr gefeliciteerd met de 1e plaats, wij (LA) hadden hem graag gehad maar je hebt hem verdient, geef lysje even lekker een vakanantie en misschien tot ziens op een ander project

Verwijderd

Dit is trouwens het eerste project waar een "loner" met een eerste plek afsluit denk ik? Errug netjes gedaan MrMr, you da man _/-\o_

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 11:58

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Het bittere einde... ;(

Distributed Folding was na SETI, OGR-25, RC5-72 en ECC2-109 mijn vijfde project. Ruim een jaar geleden overgestapt omdat het project wel een handje kon gebruiken (dat was in de tijd dat een volle daily 30 bijzonder was... :p ).

DF is het eerste project geworden waar ik me echt thuis voelde. Bij ECC2-109 had ik dat ook een beetje, maar hier veel meer. In een vlaag van verstandsafwezigheid ben ik een paar weken overgegaan naar Folding@Home vanwege de uploadproblemen, maar ik kon het niet lang volhouden. De drang naar (de gezelligheid van) DF werd te groot.

Naast het geweld van de Stampede, heb ik zelf ook enkele mooie hoogtepunten behaald:
• Geruime tijd de 17de plaats bij DPC in bezit gehad (zelfs enkele dagen #16)
• 1 maal de tweede plek in de daily (27 november 2003)
• 1 maal #5 best structure (4 augustus 2004)
• Biggest flush: 1.483.523 (23 juli 2004)
• Een eindstand binnen de top 100 van DPC (#96) met een puntentotaal van ruim 24.000.000

:*) ;)

Best aardig voor alleen een opgevoerde P4 3,1 GHz (en een kleine gedeelte Celeron 2,4 & PIII 1,0). :)

MarcyDarcy: bedankt voor je prima werk als ProjectVertegenwoordiger _/-\o_
Marcelloz: bedankt voor de voorziening van de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid stats _/-\o_
Alle andere vouwers: bedankt voor al het vouwgenot en de gezelligheid in de DPCH's _/-\o_

* Pazzi pinkt heel stiekem een traantje weg... :'(

De rest van de week krijgt mijn dappere P4 een welverdiende vakantie, daarna gaan we eens op zoek naar een volgend project.

Het was mij een waar genoegen! _/-\o_ }:O

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 10:28

ScSi

Belg.

Ja, ik zou iedereen willen bedanken voor zijn inzet. MarcyDarcy die mij meerdere keren geholpen heeft met een koppige client, en uiteraard voor het goed PV'erschap. Marcelloz voor de hele aangename stats, want die maakten het extra plezierig. Ben mee beginnen doen tijdens de stampede, en dan aangeschoven bij LA, die ook een hele dikke pluim verdienen..

Verder MrMr en sf, die bij tijden het héél spannend maakten met hun megaflushes, en aan alle anderen uiteraard die het aangenaam maakten de stats te checken.

hier vind je nog een aantal toffe uitspraken die oa ten tijde van de periode van DF gemaakt zijn, ik vond ze super!

Tot bij F@H, everyone? :P

Verwijderd

Pazzi schreef op 05 oktober 2004 @ 16:11:
* Pazzi pinkt heel stiekem een traantje weg... :'(
/me geeft Pazzi een aai over zijn eiwitvouwende bolletje...

Je kunt ook net als velen van ons naar F@H komen -> de sfeer is daar vergelijkbaar nu er veel DF'ers rondlopen...

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
DF'ers gecondoleerd met het verlies van dit project ;)
Vond de stampede in elk geval erg leuk en ik hoop dat er zoveel mogelijk mensen door blijven gaan met andere projecten!

Verwijderd

Pazzi schreef op 05 oktober 2004 @ 16:11:
Het bittere einde... ;(

[...]

DF is het eerste project geworden waar ik me echt thuis voelde. [...]
In een vlaag van verstandsafwezigheid ben ik een paar weken overgegaan naar Folding@Home vanwege de uploadproblemen,

[...]

De drang naar (de gezelligheid van) DF werd te groot.

[...]

De rest van de week krijgt mijn dappere P4 een welverdiende vakantie, daarna gaan we eens op zoek naar een volgend project.
Als je ons mist, de meeste van ons zijn naar Folding@home gegaan. Tenminste ik zit daar, en ik zie daar vele bekende gezichten. En het begint daar al een beetje "thuis" te voelen.

Wat Poesch zei dus eigenlijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:53 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

_/-\o_ _/-\o_ Marcy bedankt voor je tij den inzet man _/-\o_ _/-\o_

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Bij F@H zitten op het moment idd veel df'ers, een groot gedeelte van de individuele users is net zoals gmc overgestapt naar F@H. Bovendien zitten de meeste alcoholici daar ook :)

en daar mag op gedronken worden :+

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 10:16

Pyrus

Hardknock life

We wachtten al weken,
de tijd is gekomen en de tijd is verstreken.
DF is gedaan
helaas voor Marcel en Marcel,
tijd om te gaan,
maar niet zonder een ferme dankjulliewel!

[/wannabedichtermode] :)

Tot bij de doorstart iedereen :)

LinkedIn

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 06:12
(jarig!)
Bai bai @ DF ;(

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
:w DF
Al met al toch mooie herinneringen aan dit project :) Bedankt aan iedereen die zich heeft ingezet voor het succes van DF }:O

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

of MarcyDarcy om 00.00 uur vannacht even het licht wil uit doen .

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Tsc zit ook op grazers te wachten is voor een goed doel en we willen graag de Russen voorbij.

_/-\o_ - }:O

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Iedereen bedankt voor de toffe tijd.

Dit project is mijns inziens toch wel uniek in zijn soort. Ik heb aan veel projecten meegedaan, maar ik heb bij geen enkel project zoveel behulpzame users (okee, ze waren ook nodig met die client) gezien en zoveel gezelligheid op zo'n lange termijn als bij Distributed Folding.

Iedereen bedankt voor hun cycles en van harte gefeliciteerd aan Free-DC en onze eigen MrMr natuurlijk :>

Tot bij het volgende project!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Snif... dit was toch wel een heel erg leuk project :w
Bedankt iedereen _/-\o_ en hopelijk tot ziens.

La Muis gaat z'n sociale leven maar weer 'ns oppakken O-) ...en de pc's van vrienden en bekenden voorzien van een andere cliënt }:O

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Sinds de voorlaatste stampede heb ik ook af en toe meegedaan met DF. Leuk projekt, spannende stats en hopellijk met nuttige resultaten voor de wetenschappers.
Wat dat laatste betreft ben ik wel nog benieuwd hoe de uitkomsten van Distributed Folding (en DPC) hebben gescoord in de CASP6 wedstrijd. Misschien is het interessant om tzt als de casp meeting gehouden wordt (december 2004) er een topic aan te wijden.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

:w :'(

Vaarwel DF! Persoonlijk vond ik dit project het leukst om hitparades van te posten ;)

Muchos bedankjes richting MarcyDarcy! Al sinds jaar en dag leeft die man met DF in zijn bloed.

Ook wil ik Marcelloz niet overslaan die hier puike stats aan wist te leveren en ook bij de Stampede ons tijdig van stats wist te voorzien!

Super allemaal! _/-\o_ _/-\o_

MrMr congrats met de #1! :>

Tot ergens anders allemaal!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Voel ik hier een group-hug aankomen?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

JAAAAAAA!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.click-smilies.de/sammlung0304/liebe/love-smiley-013.gif

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Een van de leukste DC projecten is er dadelijk niet meer :(

Hopelijk is het een tot ziens en niet voor altijd!

Dag lieve menschjes!

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 15:06

DDan

Team Leader of Team Gäöl

Jammer dat dit project ten einde komt, tis toch een beetje het project waar het voor ons teampje allemaal mee begonnen is, iig MrMr alvast gefeliciteerd met zijn eerste plaats, waar hij altijd al gestaan heeft voor zolang ik mij kan herinneren :P *zwaait DF vaarwel*

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 13:03
Tering :) Wat zal ik nou eens gaan doen? Misschien maar goed, dan komt de motivatie bij mij weer terug, en hopelijk ook weer bij Jopster :P

HODL

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
/me hoort grouphug en pinkt een traantje weg :'(

't Was leuk zolang het duurde, en hopelijk wordt het in de toekomst weer een keertje opgepakt en kunnen we weer terug op onze eiwitjes gaan zitten vouwen...

Natuurlijk iedereen maar vooral MarcyDarcy en Marcelloz bedankt voor de mooie jaren, nog een laatste (k)eer een _/-\o_ voor Lysje en haar familie (die moet nu gewoon haar normale werk weer oppakken) en op naar het volgende project!

}:O

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Verwijderd

Zo, dat was de laatste druppel van lysje. Ze gaat nu met pensioen (6 jaar dienst is genoeg voor de vut bij ons).
Iedereen bedankt voor de hopen lol,
en Marcelloz en al het andere statsvolk voor de noeste arbeid.

Misschien val ik nog wel eens ergens binnen met een ander bakbeest als ik wat moet benchen.

Verwijderd

lysje ruled :D net zoals mijn bongo :) en de original-SiGIn

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:12:
Misschien val ik nog wel eens ergens binnen met een ander bakbeest als ik wat moet benchen.
Het ga je goed, en lysje ook :w

Misschien kan je bij de doorstart van DF weer aanhaken met je volgende vouwmonster. Ik stel voor dat je die mypje noemt :P

Forza Mucca!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 20:12:
Zo, dat was de laatste druppel van lysje. Ze gaat nu met pensioen (6 jaar dienst is genoeg voor de vut bij ons).
Iedereen bedankt voor de hopen lol,
en Marcelloz en al het andere statsvolk voor de noeste arbeid.

Bedank je baas :)

volgende vouwmonster mag je ook kypje noemen :)

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Alle DF-ers, het is leuk geweest. Ik zie dat er vanaf 16u30 geen update meer is geweest. Ik weet niet of er nog een 'grace' period komt, maar ik zal spoedig de updates stoppen.

Wat ik wel doe is de stats bewaren en ze permanent beschikbaar blijven houden voor de nostalgie en wanneer en ooit iemand nog op een oude DF hitparade klikt. Uiteraard worden ze weer ingezet indien er een doorstart komt.

MarcyDarcy bedankt voor het PV-schap _/-\o_
MrMr met je mooie 1e plek _/-\o_ en doe de groeten aan lysje
verder iedereen die ooit 1 punt heeft gedoneerd zodat we met z'n allen als DPC de 2e plek konden veroveren.

Tabbe en wellicht tot zien bij F@H of DF3 :w

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Jis
  • Laatst online: 15-02 19:42

Jis

De client is nu toch nog spontaan gestopt door auto update...

Marcellen dank fur die fantastischen support, stats en die blumen _/-\o_

https://u24.gov.ua/

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Jis schreef op 05 oktober 2004 @ 22:04:
De client is nu toch nog spontaan gestopt door auto update...

Marcellen dank fur die fantastischen support, stats en die blumen _/-\o_
En waar gaat u naartoe?

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Jis
  • Laatst online: 15-02 19:42

Jis

Marcelloz schreef op 05 oktober 2004 @ 22:26:
[...]

En waar gaat u naartoe?
Ik gaat m'n geluk maar is bij FaD beproeven, daar valt ook nog wel wat winst te boeken voor DPC :)

https://u24.gov.ua/

Verwijderd

Ik zit al een tijdje bij F@H, maar heb altijd met plezier jullie forum gevolgt sinds jullie stampede.
Het is jammer dat er zo een mooi project weggaat :(

Het ga jullie allemaal goed, al zie ik er een hoop terug bij F@H.
Kijken of jullie het bij ons ook naar jullie zin kunnen hebben ;)

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 16:43
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de competitie, de hulp die ik aangeboden kreeg bij de verschillende problemen die ik had en voor de gezelligheid de afgelopen maanden! Dit was serieus het leukste project! :*)

Uiteraard hebben de stats van Marcelloz daar een behoorlijk steentje aan bijgedragen _/-\o_ Elke 2 uur je nieuwe stand kunnen zien is gewoon erg goed voor het competitiegevoel!

Ik ben inmiddels overgestapt naar RC5, gewoon omdat die client lekker werkt en makkelijk als service is te draaien. Dus daar ben ik voortaan te vinden... Maar als dit project OOIT nog eens doorgaat, ben ik absoluut weer van de partij.. :)

Iedereen bedankt!

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Tielemans
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09-2025
* Tielemans komt net terug van weekje vakantie en ziet dat het nu pas afgelopen is.
Bij deze allen bedankt voor de leuke DPCH's en Marcelloz voor de überstats ;) Morgen ga ik alles maar op f@h overzetten en hopelijk gaan we daar zo door als het hier was. Maar nu eerst ZZzzz

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

Verwijderd

Ik kreeg m'n client ineens niet meer aan de praat... wat blijkt...? *zucht*

jammer hoor, het was toch m'n favoriete projectje, na al die jaren... en oh oh oh wat een mooie herinneringen heb ik er nog aan over.

Hierbij dan ook maar gelijk het einde van de United Snails (helaas net #41 niet gehaald, maar #139 wel :) )
mijn dank gaat uit naar Smazy, JustDutch, Forza Mucca en natuurlijk Dirk :)
en iedereen die ik vergeten ben

Er zijn nog meer mensen die ik niet moet vergeten: iedereen die ooit gezellig was hier, en vooral zij die ons hebben geholpen met het halen van deze score: bedankt, ik heb genoten van dit project.

Hopelijk kan ik mezelf er toe bewegen om een ander project te gaan doen.

• Spheroid
Kan in het kader van nazorg voor alle getraumatiseerde vouwers niet de laatste hitparade van 5 oktober gegenereerd worden. Das toch het minste dat de organisatie zou kunnen doen.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Verwijderd

Spheroid schreef op 06 oktober 2004 @ 13:58:
Kan in het kader van nazorg voor alle getraumatiseerde vouwers niet de laatste hitparade van 5 oktober gegenereerd worden. Das toch het minste dat de organisatie zou kunnen doen.
Er ontbreken meer DPCH's momenteel (die van FaH bijvoorbeeld . . . )

:?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-02 03:23
Alle statsposters zijn bezig zeker om het verhaal boven de laatste DPCH van DF te maken. Daar gaat een hoop tijd in zitten :+

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Spheroid schreef op 06 oktober 2004 @ 13:58:
Alstublieft niet...
Raakte dus m'n gespaarde miljoentje kwijt door een laatste lieve afscheidskus van DF:

code:
1
FATAL ERROR: your filelist.txt has been tampered with....
:'( :(

... dus ik ben helemaaaaaaal niet geinteresseerd in een 5 oktober DPCH met een uiterst droevige output wat mij betreft. :'(

Maar goed, als het écht moet ;)

System | Suomalaiset Lehmät.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:06
Uit NRC van vandaag:
Prijs scheikunde naar onderzoek afbraak eiwitten
Stockholm, 6 okt. De Nobelprijs voor scheikunde ...
Zitten we daarvoor zo hard te vouwen? ;)
En dan vinden we het gek dat DF stopt! :+

PS. See U at F@H!

(En natuurlijk BIG Thanx to Marcel & Marcel, de zouteloze PV/statsguys! En de rest natuurlijk... Was beregezellig ;) )

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Bedankt voor de gezelligheid allemaal! *grouphugt mee*

Verwijderd

Komt er nog een nostaligische eindstand-stat-post ?

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

Er zijn genoeg projecten die nog wel wat CPU-Power kunnen gebruiken (waaronder mijn favoriet: Seti@Home ;)).
Dus laat je koetjes niet uit hun neus peuteren maar zet ze wederom aan het werk!

Ook van mij een bedankje aan iedereen die zich binnen DPC heeft ingezet om alles rond DF in goede banen te leiden! Ik heb tijdens de DF Stampede begin dit jaar er erg veel plezier aan beleeft (en ook wel wat angstige momenten op de tijden dat er van m'n laptop duidelijk zichtbare warmte kringels opstegen :P)

M000000H!!! }:O

Verwijderd

Hmmm, de seti@home wu's zijn al 30 keer herkauwd, dus dat heeft weinig zin :/

Verwijderd

waar zijn nu de stats van 5 oktober?

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 17:40

Cow_tipping

On the run for D.B.!

(jarig!)
* Cow_tipping wil allereerst hierbij _stappel bedanken voor het onder de aandacht brengen van dit project bij DPC tijdens fase 1.

* Cow_tipping wil daarna MarcyDarcy bedanken voor het opnemen van het PV-schap tijdens fase 2 waarbij dit project echt één van de leukste projecten werd.

* Cow_tipping bedankt nu weer Marcelloz die na Genome@Home bij de Alcoholisten een fijn plekje heeft gevonden en hierbij zo fanatiek is geworden dat er Uber-stats door hem werden gefabriekt en een vriendin is gedomesticeerd dat ze voor hem (en ons) de server kon resetten. (no offence :P )

* Cow_tipping bedankt verder iedereen die zich heeft meegedaan en ingezet voor dit project.

Dit was alweer het 2e project van mij in 2 jaar tijd dat er mee stopt. Is dit een teken van hogerhand?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 15-02 15:14
de stats van de 5e zijn over een maand ook nog steeds in orde, dat is het voordeel als zo'n project is gestopt. De stats zullen niet meer veranderen B)

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Ik ben ook wel geinteresseerd in wat voor een laatste verhaaltje de statsposters kunnen verzinnen voor DF. Op zijn de dagresultaten natuurlijk wel te vinden op de statspagina zelf, maar het is niet hetzelfde als het overzichtje wat anders in de DPCH's wordt gegeven.
MAher schreef op 06 oktober 2004 @ 16:24:
[...]

Alstublieft niet...
Raakte dus m'n gespaarde miljoentje kwijt door een laatste lieve afscheidskus van DF:

code:
1
FATAL ERROR: your filelist.txt has been tampered with....
:'( :(

... dus ik ben helemaaaaaaal niet geinteresseerd in een 5 oktober DPCH met een uiterst droevige output wat mij betreft. :'(

Maar goed, als het écht moet ;)
Dat is natuurlijk wel een zure manier om het project te eindigen :/
Hmjah.. ik heb zelf ook een beetje een zure nasmaak vanwege die teamhoppers enzo op het laatste moment, waardoor mijn kans op een 200e plek voorgoed was verkeken. En jammer dat ze niet aan een graceperiod deden om de oude punten van tijdens de changeover in te kunnen leveren. Dan had ik met mijn team namelijk nog nét 1 plekje kunnen stijgen... Het is nou eenmaal niet anders...

Maar uiteraard: Iedereen bedankt, en in het bijzonder de 2 Marcellen, voor de stats en het PV-schap. Allebei uitstekend werk verricht. Zonder jullie inzet zou DF nooit zo zijn geworden als het nu is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bubbles op 06-10-2004 23:38 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:42

JustDutch

was ambtenaar :)

MarcyDarcy schreef op 06 oktober 2004 @ 23:32:
de stats van de 5e zijn over een maand ook nog steeds in orde, dat is het voordeel als zo'n project is gestopt. De stats zullen niet meer veranderen B)
Owh yes..... Dat betekent dat positie 222 overall voor mij is..... Vind ik wel een heel mooi plaatsje... :)
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 13:10:
Hopelijk kan ik mezelf er toe bewegen om een ander project te gaan doen.
Neo.... Hoe kon ik jou vergeten. Na fase 1 ben ik volwassen geworden bij de Snails. Nog bedankt voor het opnemen in je team. Mijn huisje werd alleen na verloop van tijd te klein, dus moest ik op zoek naar een nieuwe huid. Die vond ik in het soepele leer van Forza Mucca. Maar mocht jij op zoek zijn naar de DF'ers, veel ervan vind je bij F@H.

[ Voor 18% gewijzigd door JustDutch op 07-10-2004 09:33 ]

Forza Mucca

Verwijderd

MarcyDarcy. _/-\o_ tnkx voor alles en iedereen bedankt voor de weerstand. :Y)
Op naar SoB maar weer en zien wat we daar kunnen gaan doen.. :O

Verwijderd

maar waar zijn nou de laatste daily stats van 5 oktober

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb gezocht, maar de statsengine van Marcelloz laat 4-10 als laatste DPCH zien? :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Mobster schreef op 07 oktober 2004 @ 14:06:
Ik heb gezocht, maar de statsengine van Marcelloz laat 4-10 als laatste DPCH zien? :?
/gotstats is idd tot 4/10; maar zijn fp laat wel 5/10 zien. Mss dat hij die kan "transponeren" naar /gotstats ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 14:30 ]

• robkds
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:26
Daag allemaal!

Een mooie plaats bij de eerste 100 was mijn doel, en dat heb ik netjes gehaald. Ik ga nu door met F@H waar ik een hoop DF'ers al heb zien posten.

Laturrrrr...

Goed man!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

De laatste DPCH is sinds gisteravond 22:00uur beschikbaar : http://dfstats.homeip.net/gotstats.php

• Spheroid
_/-\o_ Bedankt Marcelloz: Eindelijk closure!!!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
Wat een ranzige teamhopper naar Free-DC ;(

Ach wat boeit het ook. Jammer dat Suomalaiset Lehmät niet in de laatste daily staat, waarsch werd er al geF@Ht magoed. :)

Bedankt voor de inzet iedereen, et was gezellig. Op naar F@H! (Of een ander project naar keuze)

[ Voor 79% gewijzigd door Jesse op 07-10-2004 17:20 ]

Pagina: 1