Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Rechtermuisknop op je toolbars en dan Koppelingen uitvinken?
Rey Nemaattori schreef op 05 oktober 2004 @ 08:34:
Dus ben ik daagelijks zo'n 10x bezig deze map te verwijderen maar hij komt gewoon terug. Je spant wel dat dit op jaarlijkse basis enige uren kost + een hoop ergernissen EN een volle prullenbak.
Zoals de TC al aangaf, hij kan hem wel verwijderen maar hij komt telkens terug.André schreef op 05 oktober 2004 @ 08:38:
Rechtermuisknop op je toolbars en dan Koppelingen uitvinken?
Heb je je PC al gechecked op spyware? Zie ook:
[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]
Dat ben ik niet met je eens. Als je bijv. Mozilla Firefox gaat gebruiken, wat vrij simpel te installeren is, ben je van al dat gezeik af. Geen spyware meer, heerlijk.Ja ik zou een andere browser kunnen nemen, maar dan kan ik net zo goed een ander OS, of hell een andere pc kopen oid.... Da's dus geen oplossing
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen 
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Verwijderd
Je zou natuurlijk ook in \Documents and Settings\%username%\Favorieten\
een readonly/hidden bestand kunnen aanmaken met dezelfde naam als de map (wel eerst de map verwijderen). Op die manier kan de map niet meer worden aangemaakt.
Nadeel: moet je dus wel voor iedere user doen.
een readonly/hidden bestand kunnen aanmaken met dezelfde naam als de map (wel eerst de map verwijderen). Op die manier kan de map niet meer worden aangemaakt.
Ik heb het dan ook niet over verwijderen maar over uitvinken. Worked for meHan schreef op 05 oktober 2004 @ 08:45:
Zoals de TC al aangaf, hij kan hem wel verwijderen maar hij komt telkens terug.
Ik geloof dat de TS het heeft over Favorieten -> Koppelingen. Die zit er inderdaad standaard en is van Microsoft (denk dat Spyware ook niet gaat werken aangezien het van Microsoft is).André schreef op 05 oktober 2004 @ 08:59:
[...]
Ik heb het dan ook niet over verwijderen maar over uitvinken. Worked for me
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je die weg kan krijgen, maar heb eigenlijk geen idee. Het is volgens mij ook browser-onafhankelijk (het zit tenslotte in je Favorieten van Windows en niet in IE).
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Simpeler, \Documents and Settings\%username%\Favorieten\ en dan bijv. de Koppelingen map gewoon hidden maken.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 08:56:
Je zou natuurlijk ook in \Documents and Settings\%username%\Favorieten\
Dan zie je hem niet meer in IE
edit: hij moet btw ook echt weg te halen zijn.. kan me herinneren dat ik in het register wel eens voor elkaar had gekregen deze default koppelingen naam te veranderen dus weggooien moet ook mogelijk zijn.
Gewoon hidden maken is het simpelste... ze staan er dan nog wel maar in IE zie je ze niet meer... en handmatig kom je toch nooit in die map..
Anders gewoon niet zeuren en naar www.getfirefox.com surfen
[ Voor 29% gewijzigd door DeMoN op 05-10-2004 09:12 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Pagina: 1