ik heb een sweex wireless router die wil ik op mijn oude router van sitecom aansluiten hoe kan ik dit het beste doen betreft bekabeling en instellingen? ik heb het al eerder geprobeerd maar kom er niet uit
Verwijderd
ja zo komt natuurlijk niemand eruit 
beschrijf eerst je situatie eens, en vooral _waarom_ je ze aan elkaar wilt koppelen
beschrijf eerst je situatie eens, en vooral _waarom_ je ze aan elkaar wilt koppelen
ik heb een kabel modem met wanadoo kabel met daarachter de sitecom router daarachter mijn pc's en wilde mijn aantal poorten uitbreiden i.v.b te kort aan aansluitingen aangezien ik deze wireless router al had liggen wilde ik hem op de sitecom aansluiten maar hoe dit ingestelt moet worden weet ik niet
Kijk eens op de handleiding van je router om te kijken of hij ook gewoon als hub/switch kan werken. Ik heb zo een zelfde iets gedaan met een wireless router en een tweaked alcatel, de wireless router is op dit moment nix anders dan een dure hub.
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
[search=router achter router]
Jouw topicstart getuigt van weinig eigen initiatief om het probleem op te lossen. Ik stel dus voor dat je eerst maar eens zelf wat mogelijkheden opzoekt en daarmee aan de slag gaat.
En lees dit ook eens door:
Starten van topics in NT *lezen*
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Jouw topicstart getuigt van weinig eigen initiatief om het probleem op te lossen. Ik stel dus voor dat je eerst maar eens zelf wat mogelijkheden opzoekt en daarmee aan de slag gaat.
En lees dit ook eens door:
Starten van topics in NT *lezen*
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dit topic is gesloten.
![]()