[XP IE6] Skipped de eerste x aantal bytes

Pagina: 1
Acties:

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 00:14
Iedereen kent deze erg bekende bug wel.
Bij een snelle internet verbinding skipped internet explorer de eerste x aantal bytes van een website, en zodoende worden meestal kleine afbeeldingen (onder de 1 byte etc) overgeslagen.

Ik heb hier een tijd terug overgelezen, maar nu merk ik er steeds meer last van te ondervinden tijdens het maken van websites.

Was hier nog een remedie voor? Google laat me nu in dit geval even in de steek.

In iedergeval was het op te lossen door op een 56k te internetten })

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Wildfire

Joy to the world!

Dat zijn dan wel héél erg kleine afbeeldingen... :P

Maar ik heb dit probleem ook. Regelmatig worden kleine afbeeldingen niet geladen terwijl ze via het rechtermuisknopmenu (Afbeelding weergeven) meteen zichtbaar gemaakt kunnen worden. Erg irri...

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 05-10-2004 00:11 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Morphine
en dat is dus een erg bekende bug :P
maar valt het nog op te lossen ? ik had er ooit overgelezen in de microsoft knowledge base maar kan helaas niks meer terugvinden.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn zat GoT topics die hier over lopen, zie deze search result-page. Ik citeer:
Hierbij quote ik Cyber-D dit met de juiste oplossing kwam. Het werkt echt prima hier, geen problemen meer gehad:

open REGEDIT en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler en verwijder de HTTP en FTP keys. Laat alleen de MK key staan. Dan rebooten en het probleem is weg.

🌞🍃

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Bij een snelle internet verbinding skipped internet explorer de eerste x aantal bytes van een website, en zodoende worden meestal kleine afbeeldingen (onder de 1 byte etc) overgeslagen.
Is dat de correcte omschrijving voor de bug? Wat is de precieze oorzaak van het skippen van de eerste X bytes?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Morphine
na het betere google werk van een maat:
http://support.microsoft.com/?kbid=312496

ik had alleen gehoopt dat ik dit kon wijzigen aan de server side :)

[ Voor 32% gewijzigd door Morphine op 05-10-2004 17:49 ]

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waarvoor dank :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Morphine

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Morphine schreef op 05 oktober 2004 @ 17:48:
ik had alleen gehoopt dat ik dit kon wijzigen aan de server side :)
Dat staat toch omschreven daar hoor:
SYMPTOMS
Internet Explorer may lose the first 2,048 bytes of data that are sent back from a Web server that uses Hypertext Transfer Protocol (HTTP) compression.
Oftewel: http compression uitzetten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Dank voor die link natuurlijk :P

• Morphine
BackSlash32 schreef op 05 oktober 2004 @ 23:22:
[...]

Dat staat toch omschreven daar hoor:

[...]

Oftewel: http compression uitzetten.
en volgens de uitleg zet je dat lokaal uit (maar ik kan uiteraard ook eens contact opnemen met de server beheerder, die het vast niet wilt want dat kost m vast meer bandbreedte :))
Pagina: 1