Toon posts:

barebone met zware PCI-E kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He folks ik ben nieuw hier :P

Ik heb al veel gelezen maar kan niet vinden wat ik zoek.

Ik wil een game machine aanschaffen die ik in de woonkamer kan zetten ( oog wil ook wat) ( games zijn DF BlackHawkDown en Joint Operations )
a

Ik had wat te besteden :+

dit heb ik al besteld ( op RAM na ):

Philips 190S5CS 19" LCD Monitor 12ms (gekozen omdat jullie er positief over waren :+ )
Shuttle SB83G5 ( voeding 250W)
Pentium 4 530/3.0GHz HT LGA FSB800 1MB LGA 775
western digital 250 Gb S-ATA 150 8Mb Cache
1024 DDR400 / PC3200 ( nog niet gekocht)
ATI RADEON (ASUS) EXTREEM AX800XT/2DT 256MB PCI-E (16x)
Creative I-Trigue® L3500
DVD brander SONY DRU-530A

Nu heb ik een aardige lijst samengesteld en nu zit ik met 3 vraagjes waarvan ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1e vraag:

ik lees vaak dat er Kingstone geheugen wordt gebruikt.
Wat is hier het voordeel van ten opzichte van andere merken ?
( ze zijn 2 keer zo duur :/ )

2e vraag:

wat is het verschil van een X800XT (PE) en de asus (2DT) ken nergens uitleg vinden van die code 2DT :?

3e vraag is:

Ik hoorde dat die kaart (asus Extreme AX800XT/2DT) wel wat vermogen wil hebben en dat misschien die 250W voeding het niet geheel trekt...
In een ander topic hier las ik dat de voedingen (250/300W) van Shuttle juist erg sterk waren.
Nu ben ik benieuwd of ik problemen kan gaan krijgen :S

Hopelijk weet iemand dat van jullie.

een andere shuttle werd juist aanbevollen met deze VGA kaart

Heb me scheel gezocht op internet ( reviews etc) maar nergens staat dit vermeld.

ik hoor het wel

thnx

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:46:
1e vraag:

ik lees vaak dat er Kingstone geheugen wordt gebruikt.
Wat is hier het voordeel van ten opzichte van andere merken ?
( ze zijn 2 keer zo duur :/ )
als je kingston valueram hebt dan heb je lifetime warranty
3e vraag is:

Ik hoorde dat die kaart (asus Extreme AX800XT/2DT) wel wat vermogen wil hebben en dat misschien die 250W voeding het niet geheel trekt...
In een ander topic hier las ik dat de voedingen (250/300W) van Shuttle juist erg sterk waren.
Nu ben ik benieuwd of ik problemen kan gaan krijgen :S

Hopelijk weet iemand dat van jullie.

een andere shuttle werd juist aanbevollen met deze VGA kaart

Heb me scheel gezocht op internet ( reviews etc) maar nergens staat dit vermeld.
De voedingen die shuttle levert zijn best degelijk. Wat je kunt doen is even het verbruik van je onderdelen uitzoeken en kijken hoeveel dit is. Dan kijken wat die shuttle die je op het oog hebt kan leveren en dan zou je daar wel je conclusie uit moeten kunnen trekken.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kingston is een prima merk, maar Dane Elec, Corsair en andere A merken ook. Bespaar nooit op geheugen door een cheap no name reepje te pakken, daar kan je alleen maar problemen mee krijgen, een onstabiele pc bijvoorbeeld.

De Shuttle voedingen zijn inderdaad erg stabiel en zouden moeten voldoen aan jouw eisen.

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 05-10-2004 01:22 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
THNX, ik ga wel ff zoeken