Toon posts:

[Video] Laptopscherm uitbouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een idee, aangezien mijn laptop dusdanig oud is EN ik er niets meer mee doe EN hij niks meer oplevert als ik hem verkoop, waarbij ik het scherm van mijn Fujitsu Siemens C6175 wil demonteren van mijn laptop en met een voeding en een adapter of zo aan wil sluiten op mijn computer als een tweede scherm.

Kan dit? Lijkt me wel maar ik kon nergens iets erover vinden. Het idee is dus om hem in te bouwen in een soort standaard die ik aan mijn bedrand wil maken.

ja, ik ben lui... en het gadgetgehalte is ook redelijk hoog.. En mijn budget is niet zo ruim

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Lees dit topic eens. Als je geluk hebt kan het met jowu LCD ook: Laptop LCD aan VGA-kaart :)

Veel lees en soldeerplezier :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Het is zeker mogelijk. Op de (meeste) videokaart(en) zit ook een ''interne'' monitor aansluiting. Het ''2e'' beeld is dan gewoon een kloon van het eerste. Het is wel mogelijk om 'em écht als 2e monitor te gebruiken maar dan moet je al gebruik maken van de tv-out. Ik zou zeggen: als je laptop toch al kapot is, schroef 'em eens open, en schiet foto's van het LCD'tje. Ook graag van de aansluiting, aan de hand daarvan is meestal op internet een simpel schema te vinden met de betekenins van alle connectoren :) .

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Met X-windows - Linux - is het, als ik het goed begrepen heb, mogelijk om PC1(=je laptop) als uitvoermedium te gebruiken, terwijl PC2(je modernste PC -evt. zónder beeldscherm) het rekenwerk doet ...

Ik kan me ook nog wel een laptop voortellen als fotolijstje (is ook 'n topic over).

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Barry|IA schreef op 04 oktober 2004 @ 23:00:
Het is zeker mogelijk. Op de (meeste) videokaart(en) zit ook een ''interne'' monitor aansluiting. Het ''2e'' beeld is dan gewoon een kloon van het eerste. Het is wel mogelijk om 'em écht als 2e monitor te gebruiken maar dan moet je al gebruik maken van de tv-out. Ik zou zeggen: als je laptop toch al kapot is, schroef 'em eens open, en schiet foto's van het LCD'tje. Ook graag van de aansluiting, aan de hand daarvan is meestal op internet een simpel schema te vinden met de betekenins van alle connectoren :) .
hij is niet kapot of zo..

ik zal eens kijken of ik hem open kan schroeven 8)

Verwijderd

Ik denk dat je genoeg hebt aan het hierboven aangegeven topic. Als het nou echt niet lukt kun je eventueel een topic in Casemodding & Elektronica openen. Let wel op dat je dan eerst de Faq van dat subforum doorneemt zodat je topicstart genoeg informatie bevat. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 14:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.