Toon posts:

[gez] kook/kosten programma

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ooit eens op een studentenhuis geweest waar men op een soort van website gebruikte om in te schrijven als je ze mee zouden eten, en wat ook automatisch voor ze bijhield wie wanneer gekookt en meegegeten had, en wat de kosten daarvoor waren etc, zodat er gemakkelijk uitgerekend kon worden wie er aan de beurt was om te koken en wie er nog geld aan wie verschuldigd was e.d.

Nu woon ik zelf in een studentenhuis waar de administratie ook erg beperkt is(niemand heeft zin om het bij te houden), dus een dergelijk systeem zou ook voor ons ideaal zijn. Heeft iemand thuis een dergelijk systeem opgezet waarvan hij de programma's wil delen, of kent iemand een publiekelijk programma waarmee ik dit gemakkelijk bij kan houden? Ik heb een tijdje iets dergelijks in excel proberen bij te houden, maar dit is toch niet echt ideaal.

Bedankt.

Verwijderd

Ik heb een Office Access bestand waarmee ik voor ons huis de kosten bereken van algemene aankopen, zoals vuilniszakken etc... Dit is een overblijfsel van vorige bewoners, maar werkt perfect. Mail maar even als je het hebben wil, ik mail het je gelijk door!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Geen ervaring mee dus even zo;
jeroenisblij: zet de xls even online, misschien heeft iemand anders er nog wat aan. faustus: idem: als je het online zet, kunnen anderen er ook iets aan hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Hier heeft iemand ooit iets met java in elkaar geklust en dat werkt prima.

edit:
aangezien ik het niet geschreven heb ga ik het hier niet posten.

[ Voor 34% gewijzigd door Sosabowski op 05-10-2004 01:32 ]