Toon posts:

Internet weggevallen na service pack 2 xp prof.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren dan uiteindelijk toch besloten om service pack 2 te installeren op de XP prof. Achteraf toch niet een goed idee tot zover. Internet is meteen wegevallen.

Kennelijk ligt het aan de firewall dacht ik. Ik gebruikte zelf al Zonealarm pro. Dus als logische stap heb ik de windows XP firewall uitgeschakeld......hielp niet. Zonealarp pro uit gezet ...het hielp nog steeds niet. Ik kan de Ip wel refreshen maar maa verder loopt er niks meer overheen.

Voordat ik naar werk vertrok heb ik de Nic's voor intern netwerk en extern eruit geflikkerd waarna ze door XP uiteraard opnieuw geinstallerd ,,,,maar helaas dat was ook niet de oplossing ...... enig idee???

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 11:40
ik heb hetzelfde gehad vandeweek.. heb sp2 uiteindelijk er weer afgeknikkerd. n het begin hielp het niet, maar vanmorgen deed ie het ineens weer. :)

HT-addict in spe

Verwijderd

Topicstarter
HenkyDoodle schreef op 04 oktober 2004 @ 23:58:
ik heb hetzelfde gehad vandeweek.. heb sp2 uiteindelijk er weer afgeknikkerd. n het begin hielp het niet, maar vanmorgen deed ie het ineens weer. :)
Hoe moet ik dan sp2 afknikkeren??? welke files etc??? ik had namelijk recovery off.!!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan je SP2 toch gewoon un-installlen via 'Software' in 'Control Panel'?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

je kan toch gewoon uninstall doen vanuit "add/remove programs"
ik wel iedergeval

edit: lol @ pven _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 00:02 ]

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 12:54
Tsja, als je de backupoptie uit hebt gezet, gaat 't een beetje lastig worden om te de-installeren.
Tenzij je een herstelpunt hebt gezet, dan zou 't wel moeten kunnen. In principe zet SP2 automatisch een herstelpunt, als je het maken van herstelpunten tenminste niet uit hebt gezet...

Ik heb geen zin om een sig te maken.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24
ZoneAlarm uninstallen en kijken of je nu wel internet hebt. Install ZA weer en kijk of internet nog steeds werkt. Zo nee, ZA weer uninstallen en kijken voor een patch/update van ZA/SP2
Pagina: 1