[UD-Grid] Promotie-actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Zeg kunnen we geen banner o.i.d. maken die voorop de pagina van tweakers kan komen te staan met een pakkende tekst.

Ik ben van mening dat een heleboel mensen nog niet meedoen aan het project en doen ze mee, dan zitten ze niet bij ons team en zijn ze einselganger.
Ik kom n.l. al zeer geruime tijd op tweakers, maar heb me sinds vorige week pas member gemaakt tot de Dutch Power Cows, domweg omdat het niet duidelijk is wat het nou precies inhoudt en hoe het gemakkelijk gaat.

Nou ik zie wel of het tot reacties en acties komt.

Het blijft een goed project dat volunteren on the grid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:14

SandStar

DPC-Crew

Zandster

dan wil iedereen wel een banner voor zn project... 11 banners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik zou zeggen, neem contact op met Femme of Daniel over de kosten van een banner en bestel er een.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

UD-Grid ondersteund niet eens een rijk scala aan platformen om t op te draaien, dus is t imho een weinig handig project om je massaal voor in te zetten.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Laten we eerlijk zijn: Hoeveel mensen gebruikt nu Windows 2000 of Xp die hier op tweakers komen?

Minstens 75 %, dus die heb je al te pakken. Mogen we constateren dat het cancer-project prioriteitnummer 1 heeft om aan te gaan rekenen met zijn allen. Of zijn er mensen die toch het speuren naar buitenaards leven of het berekenen van encrypties en algoritmes belangrijker vinden.
Zou kunnen, maar lijkt me sterk, een enkeling allicht.

Ik wist niet dat het kosten met zich mee zou gaan brengen. Zouden ze dit ook vragen als het om een cancer-research project gaat? Nee toch, een beetje liefdadigheid moet toch kunnen. Je doet het uiteindelijk toch voor je eigen bestwil hoogstwaarschijnlijk en je nabestaande, familie of kennissen.

Kom op mensen een beetje optimistischer mag best !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M. Mulder schreef op 04 oktober 2004 @ 23:11:
Ik wist niet dat het kosten met zich mee zou gaan brengen. Zouden ze dit ook vragen als het om een cancer-research project gaat? Nee toch, een beetje liefdadigheid moet toch kunnen. Je doet het uiteindelijk toch voor je eigen bestwil hoogstwaarschijnlijk en je nabestaande, familie of kennissen.

We zijn weliswaar optimistisch maar ook bijzonder realistisch. Alles draait om de centjes tegenwoordig. De tijd dat jouw banner daar staat, staat er alvast geen andere, betalende, banner. En dat zijn gewoon inkomsten die ze kwijt zijn. Dus ik zie ze het niet meteen doen. Tenzij een kwartiertje tussen 4:10 en 4:25 op maandagochtend ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:14

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Laten we eerlijk zijn: Hoeveel mensen gebruikt nu Windows 2000 of Xp die hier op tweakers komen?

Minstens 75 %, dus die heb je al te pakken. Mogen we constateren dat het cancer-project prioriteitnummer 1 heeft om aan te gaan rekenen met zijn allen. Of zijn er mensen die toch het speuren naar buitenaards leven of het berekenen van encrypties en algoritmes belangrijker vinden.

Er zijn behoorlijk wat meer medische projecten, en aangezien je projecten dan gelijk moet behandelen heb je dus pittig wat banners wat pittig wat geld zou moeten kosten.

We hebben al dpch links op de frontpage en hier een daar de 2 maandelijkse frontpage posts. Das wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Mogen we constateren dat het cancer-project prioriteitnummer 1 heeft om aan te gaan rekenen met zijn allen.
Modbreak:Iets minder kwetsend mag ook wel.

[ Voor 19% gewijzigd door [eNeRGy] op 05-10-2004 10:42 ]

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

TGEN schreef op 04 oktober 2004 @ 23:54:
..........niet voor herhaling vatbaar............
Ik hoop dat dit lollig bedoeld is........... kan zelf alleen de lol er niet van in zien.

[ Voor 19% gewijzigd door DPCquatar op 05-10-2004 00:08 ]

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TGEN schreef op 04 oktober 2004 @ 23:54:
[...]

............ die herhaal ik niet ............................
Dit kan dus niet he :(

TR gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Das vandaag de tweede keer Tgen, gebruik dan tenminste een icoontje zodat er geen mensen gekwetst geraken.
Op T.net staat al een aantal links naar de verschillende projecten, spijtig genoeg is het niet prioriteir genoeg om de links aan te passen (think => UD-Grid ; DF er vantussen), dus ik vermoed niet dat ze een banner willen plaatsen.

Wat je wel kan doen om je project te steunen is bvb stats in je sig zetten op GoT, zelf een banner maken en op zoveel mogelijk sites zetten, ...

[ Voor 7% gewijzigd door Blue_man op 05-10-2004 08:42 ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Nou de rigiditeit strikt het uitvoeren van promotie op de site van tweakers.
Okee, ik wou even initiëren waar eventuele mogelijkheden lagen, omdat ik er gewoon belang aan hecht.
Opmerkingen van Tgen zijn reëel waar, maar moet m.b.t. gevoelswaarde niet worden vermeld.

Let daarop Tgen !!!

Het zal qua promotie niet verder komen dan het vragen van vrienden en kennissen die mee willen participeren aan het project.
Als die quantumcomputer nou al gereedt was, dan waren we binnen een paar minuten klaar met het berekenen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Ik ben zelf ook een fanatiek UD-grid'er... en dan gruwelijk cynische en sarcastische modus tegen Tgen... omdat er door kanker één van mijn naasten 'niet meer meedoet' aan de overbevolking :( ...
En ik zou ook graag een banner zien van UD-grid op tweakers.... en op nog wel meer sites, alleen in deze maatschappij is dat helaas niet mogelijk. De kosten worden gemaakt en de bedrijven die (te veel) aan liefdadigheid doen die redden het niet.
Maar om op de FP van tweakers de tekst 'think' aan te passen naar 'ud-grid' zou iig wel moeten.
Tgen... volgens mij besef voor dus écht voor geen meter wat voor een impact zo'n opmerking kan hebben....<<ruimte voor het feit dat ik je bijna iets zou toewensen..>>

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[removed]
Ik zou iedereen aanraden om alle opmerkingen daar te zetten en dit topic schoon te houden zodat hij na een eventuele MOD ingreep gewoon kan blijven bestaan. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DSmarty op 05-10-2004 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die link heb ik even verwijderd.
(Het is niet echt normaal om te klagen over een post van iemand op GoT op een extern forum)

[ Voor 60% gewijzigd door DSmarty op 05-10-2004 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen we constateren dat het cancer-project prioriteitnummer 1 heeft om aan te gaan rekenen met zijn allen. Of zijn er mensen die toch het speuren naar buitenaards leven of het berekenen van encrypties en algoritmes belangrijker vinden.
Helemaal los gezien van het feit dat je een zeer nobel doel nastreeft, toch even het volgende.

De discussie over het nut van projecten is in dit forum al een aantal keer behoorlijk uit de hand gelopen. Hieruit is gevolgd dat in de FAQ een deel is opgenomen over het niet promoten van projecten in DPCH's van andere projecten.

Het staat niet letterlijk in de FAQ, maar het komt er kort op neer dat iedereen voor zichzelf bepaald waar hij of zij de CPU cycles aan doneert. Niemand heeft het recht op die vrije keuze neer te kijken omdat een project minderwaardig zou zijn.
Als jij zelf met de UD community een inzameling wil doen om op eigen initiatief een banner te plaatsen, dan is daar niets op tegen.

Het afdoen van andere projecten, waar anderen wel nut in zien, of waar ze lol in hebben, omdat naar jouw inzicht één bepaald project het nuttigst is, zal niet het effect hebben waarop je missschien hoopt, en waarschijnlijk alleen maar resulteren in meer weerstand.

Linkjes:
Waarom nou een code kraken...
Volgorde van nut maken voor de DC projecten
Nuttigste Project?
Oproep aan allen die aan RC5 meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch moet ik TGEN wel beetje gelijk geven.. Als dit soort projecten zo graag cpupower willen hebben . Zorg dan dat je ook clients hebt voor de excotische omgevingen.. Mijn power is bijna verplicht om alleen Seti te doen DF had ook een irixclient maar daar was de hardware omgeving weer bagger.. RC5 doe ik niet omdat mij dat niet ligt.

Als UD-Grid eens voor een stabiele client ging zorgen voor het irixplatform wil ik gerust eens een balletje opgooien in de SGI groep .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Ik heb niets gezegd, wel?

[ Voor 96% gewijzigd door Blue_man op 05-10-2004 11:14 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn diverse mogelijkheden..

1. zit je op andere forums doe een ud-grdbannertje in je onderschrift
2. zet in je emails als handschrift join blablalbateam en help mee om kanker de wereld uit te krijgen.

enz... enz...

Een banner of fok kan je wel vergeten.. of het zijn alle projecten of geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Blue_man schreef op 05 oktober 2004 @ 10:38:
[...]

TGEN had het niet echt over de clients bij het UD-Grid project.
Verder moet het hier niet gaan over de nuttigheid van één of ander dpc-project maar eerder hoe je je eigen project (hier ud) kan promoten.
In mijn eerste reply wel.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:02:
zijn diverse mogelijkheden..

1. zit je op andere forums doe een ud-grdbannertje in je onderschrift
2. zet in je emails als handschrift join blablalbateam en help mee om kanker de wereld uit te krijgen.

enz... enz...

Een banner of fok kan je wel vergeten.. of het zijn alle projecten of geen.
Of je betaald zelf de rekening voor de reklame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:02:Een banner of fok kan je wel vergeten.. of het zijn alle projecten of geen.
Voor alle medische projecten een wisselbanner? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Mark83 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:06:
[...]

Voor alle medische projecten een wisselbanner? ;)
Het is mss wel een idee om op t.net om voor alle projecten een wisselbanner aan te vragen, maar we hebben nu al regelmatig gratis reclame (nieuwspostings) en ik denk niet dat het in ons voordeel zou zijn om een banner op t.net aan te kopen (vrijwillig imago en van die marketing dinges)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Blue_man schreef op 05 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

Het is mss wel een idee om op t.net om voor alle projecten een wisselbanner aan te vragen, maar we hebben nu al regelmatig gratis reclame (nieuwspostings) en ik denk niet dat het in ons voordeel zou zijn om een banner op t.net aan te kopen (vrijwillig imago en van die marketing dinges)
Vergeleken met vroeger zou t wel kunnen, toen kwamen tenminste ook elke dag de dpch's op de frontpage :).

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel moeilijk om te zeggen wat nuttig is. Ik zou zelf ook zeggen dat UD-GRID de meest nuttige is, omdat die direct op iets mikt waar meer de 2/3de van de mensen in Nederland mee te maken heeft of zal krijgen.

Aan de andere kant kan iemand weer beweren dat door het vinden van ET we zoveel kennis kunnen gaan uitwisselen dat dat in 1 klap veel meer op leverd dan UD-GRID ooit zal bereiken. Neem bijvoorbeeld een geisoleerde neger stam in donker afrika, stel dat een medicijn-man wil proberen uit te vinden hoe een hart transplantatie werkt en bij het stamhoofd alle stam-middelen daar voor wil gaan inzetten. Nu is er een krijger in de stam die er meer in ziet de wereld te verkennen en zo kennis van andere te vergaren. Wie zal er eerder bij de kennis komen om een hart te kunnen transplanteren?

Natuurlijk is dit een ongelooflijk vergezocht voorbeeld, maar om even aan te geven hoe verschillend mensen kunnen denken.

Wat wel zo is, is dat er een aantal mensen mischien helemaal niet mee doet om het doel maar puur voor de competitie en de stats. Tevens lijkt het me een goed idee om niet al te veel projecten in DPC te doen. IMHO zijn het er nu al te veel. Liever een paar projecten die echt goed doorberekend worden dan tientallen projecten waar het nog jaren duurt voor al het rekenwerk afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:44:
Tevens lijkt het me een goed idee om niet al te veel projecten in DPC te doen. IMHO zijn het er nu al te veel. Liever een paar projecten die echt goed doorberekend worden dan tientallen projecten waar het nog jaren duurt voor al het rekenwerk afgelopen is.
We hebben een streefgetal van ongeveer 10 projecten genomen. Waarom geen keihard getal? Om te voorkomen dat we projecten die veel potentieel hebben moeten laten gaan omdat we nét aan het maximum zitten.

Het aantal 'ondersteunde' projecten is altijd een heikel punt geweest. We willen met de komst van WDO4 daarom met een nieuwe opzet beginnen.
Het idee is dat alle stats op WDO te vinden zijn. Hier kunnen ook kleine projecten bijkomen. Als iemand een bepaald project erg leuk vindt kan hij door bijvoorbeeld een FAQ ervoor te schrijven zorgen dat meer mensen mee kunnen doen en zo het project in populariteit laten stijgen.
Zo is er voor elk wat wils, is het mogelijk nieuwe projecten te verkennen, en is het toch overzichtelijk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Goede bedoelngen worden altijd zo gauw afgestraft :?

Ik hoop maar dat het project gauw wordt berekent, hoef je ook geen banner meer te plaatsen :)

Is het bekent hoeveel er al berekent is c.q. hoeveel ligands er nog moeten worden verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
M. Mulder schreef op 05 oktober 2004 @ 18:36:
Is het bekent hoeveel er al berekent is c.q. hoeveel ligands er nog moeten worden verwerkt?
Nope wordt niet gedaan.
Je kan hier wel een kijkje nemen welke ligands er zijn (en eventueel verwerkt zoals anthrax).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op 04 oktober 2004 @ 22:27:
Ik zou zeggen, neem contact op met Femme of Daniel over de kosten van een banner en bestel er een.
Mischien een beetje offtopic, maar kunnen particulieren dat eigenlijk wel doen bij tweakers? En is het wel van te voren te zeggen hoeveel je hieraan kwijt bent (als tweakers door wat voor oorzaak opeens veel meer views krijgt dan normaal en je betaalt per view dan kan dat nog aardig oplopen).
Pagina: 1