Afgelopen week 512MB RAM en een tweede 80GB schijf bijgeplaatst in m'n systeem. Beide identiek aan de al aanwezige 512MB en 80GB hdd. Het RAM wordt prima herkend, niets aan het handje. De 2 80GB schijven op RAID 0 gezet, werkt ook prima. Maar hier is nou het probleem: als ik in BF1942 uit een server gekicked wordt, en ik probeer opnieuw BF1942 op te starten loopt mijn systeem compleet vast. Ctrl+alt+del werkt niet, dus rest me dan nog 1 ding: reset.
Vervelende is dat als ik 'm dan reset, is dat ik ipv het Windows logo een knipperende cursor te zien krijg; OS kan niet gevonden worden.
Enfin, stekker eruit, ff wachten, stekker terug en booten maar. Dat werkt wel. Maar nu wil ik dus weten, wat veroorzaakt in godsnaam die crashes?
Ik heb het zowel met SP1 en SP2 geprobeerd, beide geven problemen. (Hoewel SP1 pas kuren begon te vertonen na de meest recente updates. Maar dit kan toeval zijn)
Dan de specs:
Asus P4P800 E-Deluxe
1GB DDR400 Kingston RAM
2x 80GB WD SATA schijven @ RAID 0
GeForce FX5900XT 128MB
430watt Antec voeding
Ten tijde van de crash draaide het volgende:
Teamspeak 2.2.0.32.60
All Seeing Eye 2.3.5
MSN Messenger 6.2
Active Sync 3.7.1
Daemon Tools 3.47
Symantec Corporate AV 8.1
Op Google vind ik alleen maar een hoop geblaat over stokoude bugs, en niets dat ook maar lijkt op dit probleem. Hopelijk heeft er iemand een idee
Vervelende is dat als ik 'm dan reset, is dat ik ipv het Windows logo een knipperende cursor te zien krijg; OS kan niet gevonden worden.
Enfin, stekker eruit, ff wachten, stekker terug en booten maar. Dat werkt wel. Maar nu wil ik dus weten, wat veroorzaakt in godsnaam die crashes?
Ik heb het zowel met SP1 en SP2 geprobeerd, beide geven problemen. (Hoewel SP1 pas kuren begon te vertonen na de meest recente updates. Maar dit kan toeval zijn)
Dan de specs:
Asus P4P800 E-Deluxe
1GB DDR400 Kingston RAM
2x 80GB WD SATA schijven @ RAID 0
GeForce FX5900XT 128MB
430watt Antec voeding
Ten tijde van de crash draaide het volgende:
Teamspeak 2.2.0.32.60
All Seeing Eye 2.3.5
MSN Messenger 6.2
Active Sync 3.7.1
Daemon Tools 3.47
Symantec Corporate AV 8.1
Op Google vind ik alleen maar een hoop geblaat over stokoude bugs, en niets dat ook maar lijkt op dit probleem. Hopelijk heeft er iemand een idee