Toon posts:

[XP] SP2 IE en Postbank.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een clean install gedaan van WXP PRO en SP2.
Alles loopt nu prima behoudens postbank.nl.- kwam gewoon niet op ook p3.postbank.nl niet. Java runtime (SE v1.4.2_05) geinstalleerd zonder succes

Helpdesk gebeld- wij kunnen je niet helpen. Ik kom alle andere websites op.
Heeft iemand een idee ?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
activeX control ook laten installeren :? ik heb hier ook postbank.nl op een XP sp2 machine, en zonder aanpassingen kan ik erop

die control krijg je bovenin je browserbalk, rechtermuisknop en installeren, dat moet anders werkt hiet niet...

[ Voor 32% gewijzigd door Zwelgje op 04-10-2004 21:15 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar ik begrijp niet hoe ik active x moet installeren.
bedoel je via internet opties ed ?
moet ik alle actieve x dingen aanvinken daar als je die bedoel ?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 21:13

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Op de pc bij mijn vriendin ook dat probleem. Als het goed is staat er op de inlog pagina een rood linkje (iets met "als je niet kan inloggen klik hier") als je daarop klikt opent de site opnieuw en kan je er wel in.
Maar het gekke is dat het bij mij thuis wel perfect werkt!

ff btw: Wat een $*Y^%$@ service van de postbank....

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:22:
sorry maar ik begrijp niet hoe ik active x moet installeren.
bedoel je via internet opties ed ?
moet ik alle actieve x dingen aanvinken daar als je die bedoel ?
als je naar die site gaat krijg je bovin je balk een popup... iets in de trent van 'must install this activeX control blabla' daar moet je op klikken

SP2 installeerd namelijk niet zondermee zomaar allerlei ActiveX rommel op je pc (itt sp1)

Verwijderd

Topicstarter
nee ik kom zelfs niet eens op de pagina...ik krijg een dns error...wordt er ziek van..
heb inmiddels gemerkt dat ook grabiit af en toe kuren vertoont..verlies verbinding.

ik overweeg om sp2 eraf te halen.

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:27:
nee ik kom zelfs niet eens op de pagina...ik krijg een dns error...wordt er ziek van..
heb inmiddels gemerkt dat ook grabiit af en toe kuren vertoont..verlies verbinding.

ik overweeg om sp2 eraf te halen.
ah ok, dat was me niet duidelijk dat je dns errors kreeg

overigens ligt het probleem waarschijnlijk (niet :? ) aan SP2, maar heeft jouw pc structurelere problemen.

mischien een herinstall van windows en dan gelijk SP2 erop

Verwijderd

Topicstarter
heb pas zondag clean install gedaan, daarna sp2 op gezet en dan pas het net op ivm blaster risico. Het gekken is alle andere websites doen het wel.

Mijn gevoel zegt dat het aan de firewall ligt. Heb hem uitgeschakeld , sygate erop - geen verschil, weer firewall aangezet met en zonder sygate ook geen verschil. AV = norton fully updated. Sp2 opniuew geinstalleerd - ook niets veranderd.

Nou als het alleen bij postbank.nl was gebleven - dan zou ik het gewoon laten maar grabit (binaries leecher) heeft vaak unable to connect meldingen. Dit allemaal itt tot mijn pre- sp2 dagen.

heb nu java verwijderd...even kijken wat hij nu doet

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:26

SkyStreaker

Move on up!

Als je op http://gto.postbank.nl komt, dan zie je net onder de adresbalk dat er gevraagd wordt om een .cab-file te installeren, installeer deze. Ik had dezelfde problemen namelijk :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:24
Bij de help staat zelfs dat je *.postbank.nl in je trusted sites moet zetten
(ik kwam er vandaag eerst ook niet op).

Verwijderd

Had bij IE ook wel eens problemen met mijnpostbank, Girotel e.d.
Bij netschaap geen problemen, ook niet met SP2 _/-\o_
Pagina: 1