[XP home] Opeens alles wingdings

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 20:21
Ik krijg net een vriend op bezoek met zijn laptop met daarop windows xp home edition. Hij zegt dat hij na het opstarten opeens alles niet meer kon lezen.

Het lijkt alsof alles opeens in windings is veranderd. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Echt alles... menu's, startknop, programma's, configscherm...

Iemand een idee?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Heb je gescant op virussen?

DM!

• gorgi_19
  • Laatst online: 10:29

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Een vraag: Is die vriend student en woont hij in een studentenhuis?

* gorgi_19 krijgt weer denkbeelden van een studentengrap om regional settings van een pc flink te verklooien...

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• sunflame
is hij mee bezig, maar nog niets gevonden. Tevens een sidenote... alle fonts waren van zijn bak af, maar terugzetten mocht niet baten.

• sunflame
ik heb wel eens met die regional settings gekloot, maar daar heb ik nog nooit mijn startknop mee in windings gekregen..

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 13:14

LauPro

Prof Mierenneuke®

Als alle fonts eraf zijn behalve Windings heb je grote kans dat Windows het eerste de beste font pakt dat hij kan vinden; in dat geval Windings. Ik zal van de week theorie eens checken.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Tof probleem! :*) Kun je zoeken naar laatst gewijzigde bestanden? Of is dat ook in wingdings allemaal? Anders ff windings leren lezen (grapje) >:)

• sunflame
ik heb inmiddels de meeste taalproblemen opgelost met inderdaad de regional settings, maar het startmenu en de venstertitels zijn nog steeds in het windings.

Verwijderd

Mischien dat windows het font dattie zelf gebruikt voor die zaken apart heeft staan ergens? Mischien dat ze die vervangen hebben, en dat het helemaal niet met de settings op te lossen is? Zomaar een wilde gok hoor.

• sunflame
Okee... de languagesetting stond op ousbekizstaans ofzo en alle fonts waren weggegooid. 489 geinfecteerde bestanden gevonden (besmet met parite.a-1) Alles opgelost. thanx for the help
Pagina: 1