Vorige week was een klasgenoot van mij nog heel erg pissed-off, omdat al zijn mail adressen en nog belangrijker al zijn email (met passwords etc) verwijderd is
. Heel lullig voor hem, maar vandaag is het dus ook bij mij gebeurd
.
Dit vind ik zelf niet zo'n groot probleem omdat de meeste mail adressen wel bij een van mijn andere mail adressen stonden. Maar over het verwijderen van mijn e-mail was ik minder blij aangezien ik een paar mailtje had met daarin usernames en de daarbij behorende passwords (van diverse internetwinkels)
Hoe ik er achter kwam dat al mijn mail was verwijderd? Heel simpel, ik had een nieuw mailtje binnen (en in mijn inbox) waarin stond :
.... Ik had nog (maximaal) 2 dagen terug mijn mail gecontroleerd
.
Hierbij wil ik dus even andere gebruikers van de Lycos mail erop wijzen dat binnenkort hun mailbox leeg kan worden gehaald.
Ik ga overigens niet bij Lycos zeuren dat ik mijn mail terug wil, omdat ik het niet zo belangrijk vond. Mijn klasgenoot wel want die heeft al die mail nodig (is namelijk moderator op een ander forum
). Ik heb overigens ook nog wel even bij de search, google gekeken en ook nog even bij de help van lycos, maar geen resultaat.
Dit vind ik zelf niet zo'n groot probleem omdat de meeste mail adressen wel bij een van mijn andere mail adressen stonden. Maar over het verwijderen van mijn e-mail was ik minder blij aangezien ik een paar mailtje had met daarin usernames en de daarbij behorende passwords (van diverse internetwinkels)
Hoe ik er achter kwam dat al mijn mail was verwijderd? Heel simpel, ik had een nieuw mailtje binnen (en in mijn inbox) waarin stond :
WTFBeste Hessel Smit,
Welkom terug! Je hebt je Lycos Mail account gereactiveerd. Graag vertellen we je nog even waar je bij Lycos Mail van kunt profiteren
...[allerlei vage info]...
Wegens de lange inactiviteit kan het zijn dat je berichten kwijt bent. Om dit te voorkomen kun je kiezen voor een permanente Lycos Mail account met ....
Hierbij wil ik dus even andere gebruikers van de Lycos mail erop wijzen dat binnenkort hun mailbox leeg kan worden gehaald.
Ik ga overigens niet bij Lycos zeuren dat ik mijn mail terug wil, omdat ik het niet zo belangrijk vond. Mijn klasgenoot wel want die heeft al die mail nodig (is namelijk moderator op een ander forum
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o