A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Op www.audiocubes.com hebben ze een hele verzameling aan hoesjes kastjes en dingutjes om al je md's in op te bergen.
Je moet wel een creditcard hebben om daar te bestellen, maar een vader met creditcard werkt ook altijd wel.
Je moet wel een creditcard hebben om daar te bestellen, maar een vader met creditcard werkt ook altijd wel.
Sja, een beetje duur allemaal. Zo een torentje kost 50 dollar man
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets in een nederlandse winkel (geen webwinkel). Ik woon in amsterdam en heb 1000'en winkels tot mijn beschikking maar kan niet aan een MD rek komen
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets in een nederlandse winkel (geen webwinkel). Ik woon in amsterdam en heb 1000'en winkels tot mijn beschikking maar kan niet aan een MD rek komen
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Hmm.. Ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Moeilijk om een mooi strak, stylish, dingetje te vinden waar er veel in kunnen.
Maar een webwinkel hoeft toch geen probleem te zijn?
Maar een webwinkel hoeft toch geen probleem te zijn?
Mediamarkt heeft het toch wel? Of maak zelf iets met plankjes
.
Verwijderd
Ik doe mijn minidiscs altijd in tasjes van de Lidl, die zijn makkelijk terug te vinden en vooral erg sterk. Daar kunnen er echt een hele hoop in
Heel leuk DynamikeVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:30:
Ik doe mijn minidiscs altijd in tasjes van de Lidl, die zijn makkelijk terug te vinden en vooral erg sterk. Daar kunnen er echt een hele hoop in
*burp*
Pagina: 1