Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb ondertussen een stevige verzameling MD's. Ik ben op zoek naar een handig opbergsysteem. Voor CD's zijn er talloze opbergdozen etc. maar voor MD's ben ik nog niks tegen gekomen. Hoe doen jullie MD eigenaren dat? Weet iemand waar ik een degelijk systeem kan krijgen?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op www.audiocubes.com hebben ze een hele verzameling aan hoesjes kastjes en dingutjes om al je md's in op te bergen.
Je moet wel een creditcard hebben om daar te bestellen, maar een vader met creditcard werkt ook altijd wel.

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Sja, een beetje duur allemaal. Zo een torentje kost 50 dollar man :/

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar iets in een nederlandse winkel (geen webwinkel). Ik woon in amsterdam en heb 1000'en winkels tot mijn beschikking maar kan niet aan een MD rek komen |:(

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Hmm.. Ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Moeilijk om een mooi strak, stylish, dingetje te vinden waar er veel in kunnen.
Maar een webwinkel hoeft toch geen probleem te zijn?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:47
Mediamarkt heeft het toch wel? Of maak zelf iets met plankjes :).

Verwijderd

Ik doe mijn minidiscs altijd in tasjes van de Lidl, die zijn makkelijk terug te vinden en vooral erg sterk. Daar kunnen er echt een hele hoop in

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 00:30:
Ik doe mijn minidiscs altijd in tasjes van de Lidl, die zijn makkelijk terug te vinden en vooral erg sterk. Daar kunnen er echt een hele hoop in
Heel leuk Dynamike 8)

*burp*

Pagina: 1