Toon posts:

HP 3820 lijkt oké maar doet niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 3820 van iets meer dan een jaar oud die "het niet meer doet". Aansluiten en installeren werkt prima. Wanneer ik echter iets wil printen, reageert de printer niet. Het vreemde is dat ik geen foutmelding krijg en dat de printopdracht gewoon uit de taskbar verdwijnt. Het lijkt erop alle punten dat de printer het gewoon doet, met het verschil dat hij niks print!

Ik draai windows 2000, heb alle patches geïnstalleerd, nieuwe cartridges, printer geprobeerd op LPT en USB, maar er gebeurt helemaal niks. Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Herkent hij hem wel, je kan het bij het comfiguratie scherm zien

Verwijderd

Topicstarter
Ja, wordt prima herkend, het installeren gaat perfect.

• Lieuwe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05-2025
Ik werk bij een kantoormachine verkoop/reparatie bedrijf. Het probleem wat je hierboven beschrijft klinkt mij bekent in de oren, dit is een bekent probleem van deze printers. Momenteel hebben wij al 2 grote dozen vol staan met dit type printer, allemaal hebben ze bijna dezelfde storing.

1. Hij vreet de printopdracht op, en doet er vervolgens niets mee.
2. De cardridge "wagen" knalt met hoge vaart ongecontroleerd tegen de linker binnenkant van de printer op. Meestal gaat dit samen met het knipperen van de status lampjes.

Beide problemen zijn alleen te verhelpen door het vervangen van de ingebouwde voeding/mainboard. Tot nu toe heeft HP al deze printers omgeruild, ook als ze buiten garantie waren. Dus ik zou zeggen bel HP eens op !

http://www.fixyourownprinter.com/printer/14/13637.html

[ Voor 7% gewijzigd door Lieuwe op 04-10-2004 20:39 ]