[XP] Windows skinning ervaringen*

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 00:13
Wil windows ff een grote uiterlijke change geven.
maar het probleem is dat er niet echt een programma is watt bij mij eisen aansluit.

wil de windows interface houden. desktop.
wel andere cursors, balken, statisstieken op me scherm) en ander klokje enz.

heb het volgende geprobeerd:

active desktop: verschuift vaak en je kan niet right clicken.
astonshell: te druk soms niet stabiel en echt goede stats heb je er niet voor (statbar werkt ook niet)
talisman: hetzelfde verhaal.
style xp veranderd idd alleen balken cursors enz.

is er nu een programma waar ik echt zlef alles kan kiezen, snelstart menu's een klokje uitgebreide statistieken enz enz.
wil namelijk ook niet te veel progs tegelijk draaien: mbm coolmon style xp active desktop enz.

is er iets wat een beetje aansluit bij mijn wensen? heeft er iemand een voorbeeld van een totale uitgebreide verandering zonder teveel onzin en beperkingen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Misschien vind je hier wat: Stardock

[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 04-10-2004 19:15 ]

Verwijderd

of anders samurize.

Verwijderd

idd, gebruik ik ook, kun je klok op zetten, cpu temp, hoeveel data je nog vrij hebt en nog veel meer :)

Serious Samurize Stuff deel 3/

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 00:13
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:37:
[...]

idd, gebruik ik ook, kun je klok op zetten, cpu temp, hoeveel data je nog vrij hebt en nog veel meer :)

Serious Samurize Stuff deel 3/
maar is niet het makkelijkste programma tog? plus voor die temp stats heb je tog altijd nog mbm nodig?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

remcoXP schreef op 04 oktober 2004 @ 19:43:
[...]

maar is niet het makkelijkste programma tog? plus voor die temp stats heb je tog altijd nog mbm nodig?
is idd niet het makkelijkste programma, maar als je gewoon (zoals ik en vele andere :P ) een config van het internet download en die zelf wat aanpast :)

voor de temperatuur stats heb je wel MBM5 nodig
Pagina: 1