Geachte tweakers...
heb sinds kort een cusl2-c..om een lang verhaal kort te maken, het is een geweldige mobo, vooral met overclocken..maar ik heb nog een paar kleine op en aanmerkingen, en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen..
Num lock lampje gaat NIET uit bij het afsluiten van win98se[als die al afsluit, want dat doet ie ook nie fatsoendelijk, net als rebooten, heb er by tha way onder win2 geen last van]als ik hem niet eerst uitzet, ander BLIJFT ie aan.
Mobo is ZEER GoldenORB onvriendelijk, heb zelf dus een GoldenORB, en heb zowat de condensatoren naast de CPU socket moeten 'wegzagen'...
foutjes in de temp. weergave en de fan-speed..asus prob. gaat om de 5min huilen dat mijn fan te laag[helemaal nie] draait, heb ik dat eenz bekeken[dus naar de fan zelf kijken] maar dat klopt nie, het zelfde geval in de bioz [hier kan je dit ook uitlezen]..maar dit zal wel gefixt worden in bioz 1005
verder is het een PERFECTE MOBO
THNX
heb sinds kort een cusl2-c..om een lang verhaal kort te maken, het is een geweldige mobo, vooral met overclocken..maar ik heb nog een paar kleine op en aanmerkingen, en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen..
THNX