Excuus voor de enorme kick, maar ik was op zoek naar wat meer ervaringen/problemen/oplossingen/topics over deze kast, en aangezien dit het laatste -beetje algemene- topic was, heb ik deze maar gekozen.
Ik heb dus enige tijd geleden een Dign HV5 gekocht, en moet zeggen dat het ding echt schitterend is, hoewel de kwaliteit me af en toe een klein beetje tegenvalt. Ik doel hierbij op de kieren die her en der voorkomen. Maar daar zie je van de buitenkant niks van...
Het systeem gaat -logischerwijs- als HTPC functioneren, en daarvoor heb ik de volgende componenten bij elkaar gesprokkeld:
Silenx 320 watt voeding
Abit NF7 mobo
AMD Athlon XP2100+
2x256dual channel pc266
Maxtor 20gb harde schijf
SilentbreezeIII cooler
2x 6x6cm Silenx fan
LG CD writer
MCE Remote
Windows Media Center Edition 2005
Ook heb ik het systeem geisoleerd met loodbitumen matten en geluidsdempend foam.
Het cd-drive frontje heb ik champagnekleurig gespoten, in dezelfde kleur als mijn Harman Kardon componenten, en ik heb het ledje vervangen door een groen exemplaar.
Systeem draait perfect, met de genoemde remote. Ga er uiteindelijk nog wel een keer een AV-input kaart in zetten. Maar dat heeft geen haast...
Goed, wat probleempjes waar ik zelf tegenaan loop:
- Kast is, in tegenstelling tot de foto's uitgevoerd met zilveren pootjes ipv champagne. Dus als iemand met een zilveren kast toevallig van voetjes wil ruilen?

- Display blijft aan staan als de computer uit staat. Schijnt niet op te lossen te zijn.
- Systeem start nog niet op met remote. Schijnt wel mogelijk te zijn, maar heb nog niet uitgevonden hoe. Dus als iemand het wel gelukt is?
Voorderest; het is een hoop geld, en het misschien rationeel gezien niet helemaal waard, maar het is een schitterende kast