Wie kan mij uitleggen hoe ik .bin en .cue bestanden uit kan pakken? Dit zijn bestanden die (uitgepakt) op de cd moeten komen te staan, ivm de installatie van een spel.
Je kan ze branden met bijv. Nero of een ander CD-brand programmatje. Je kan hem ook mounten zodat je geen CD hoeft te branden, met Daemon Tools.
Wel makkelijk te vinden als je even de moeite neemt om naar Google te surfen, waarschijnlijk makkelijker dan een topic openen.
Wel makkelijk te vinden als je even de moeite neemt om naar Google te surfen, waarschijnlijk makkelijker dan een topic openen.
Zoek dat maar gewoon op op www.google.nl. Zijn geen vragen die hier gesteld mogen worden (als ik me niet vergis)
Verwijderd
Tuurlijk mag je dit soort vragen stellen
Je krijgt alleen wel een pushmessage als je er wat van zegt
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 17:50 ]
Gebruik Nero of Alcohol 120% om die te branden op cd. Als je de search had gebruikt dan had je sneller het antwoord te pakken dan hier de vraag eventjes snel te stellen
.
[search=cue]
[search=bin]
[search=bin cue]
[search=cue]
[search=bin]
[search=bin cue]
Moet je voor zo'n vraag zon debiele topic-titel nemen?
Verwijderd
Je kan ze uitpakken met IsoBuster.
Werkt hetzelfde als Winzip alleen voor Bin en Cue files.
www.google.nl en tik daarin ISOBUSTER.
Zoek een download site op en installeer het en je kan ze uitpakken.
Succes
Werkt hetzelfde als Winzip alleen voor Bin en Cue files.
www.google.nl en tik daarin ISOBUSTER.
Zoek een download site op en installeer het en je kan ze uitpakken.
Succes
m-m schreef op 04 oktober 2004 @ 17:49:
m-m (Moderator CME)
Je kan ze branden met bijv. Nero of een ander CD-brand programmatje. Je kan hem ook mounten zodat je geen CD hoeft te branden, met Daemon Tools.
Speedtouch freak
* moto-moi wijst naar de reactie van m-m , tis niet zo moeilijk als je eenmaal de geneugden van google.com kent
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()