Sims 2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag mensen, ik was bij search geweest en toen stond er boven da ik hier heen moest gaan. :)

Et probleem, Ik heb een beetje iri probleem, Je hebt dus de tijd he wat zeg maar 1min 1 sec in et echte leven is, maar et probleem is dat die dat nu zeg maar 2 sec 1 min is, das op zich geen punt maar et beeld begint ook te stotteren of happeren, Bij sommige huisen heb ik er last van en als ik et opeens krijgt en save em dan gaat et ook niet meer weg, Als ik dus de tijd 3x instelt dan gaat dat ook zo langzaam als een tiet, de tijd vind ik opzich geen probleem maar dat et beeld dan gaat stotteren, heeft er meerdere mensen last van gehad? en heeft er wat op gevonden. aan men comp licht et zeker niet,

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is het probleem nu precies? Loopt de tijd in het spel te snel en stottert het daarom, of gaat de tijd te langzaam?

Je kan een lap tekst duidelijker maken door alinea's te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:45:
En wat is het probleem nu precies? Loopt de tijd in het spel te snel en stottert het daarom, of gaat de tijd te langzaam?

Je kan een lap tekst duidelijker maken door alinea's te gebruiken
LOL sorry hoor moest wel lachen om je tekst :D

Je hebt wel gelijk het is een beetje onduidelijk, snap zijn probleem ook niet echt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tijdcheat die actief is ofzo?

Want zoiet moet het zijn...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
ja sorry beetje moelijk uit te leggen, maar ik denk dat ik et probleem heb gevonden, Als er te veel dingen staan vooral planten enz enz dat doet die dat opeens, aan et begin nog niet maar op een gegeven momont begint die te stotteren en klopt de tijd voor geen zak meer, ik had net ff een zooitje planten enz weg gehaalt en opeens doet die et weer normaal :| wel vaag opzich, aan de comp licht et niet 2.8@3.5 9800-pro enz enz, maar et lijkt dat et is opgelost denk gewoon een fout in et spel ofzo? maar in ieder geval bedankt.

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

fout..mmm...misschien te weinig geheugen.. nee 1 Gig... raar bij mij hapert hij bijna nooit op 1 Gig...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zBEASTORz schreef op 04 oktober 2004 @ 17:37:
Goeie dag mensen, ik was bij search geweest en toen stond er boven da ik hier heen moest gaan. :)

Et probleem, Ik heb een beetje iri probleem, Je hebt dus de tijd he wat zeg maar 1min 1 sec in et echte leven is, maar et probleem is dat die dat nu zeg maar 2 sec 1 min is, das op zich geen punt maar et beeld begint ook te stotteren of happeren, Bij sommige huisen heb ik er last van en als ik et opeens krijgt en save em dan gaat et ook niet meer weg, Als ik dus de tijd 3x instelt dan gaat dat ook zo langzaam als een tiet, de tijd vind ik opzich geen probleem maar dat et beeld dan gaat stotteren, heeft er meerdere mensen last van gehad? en heeft er wat op gevonden. aan men comp licht et zeker niet,
misschien wil een reinstall van sims2 en drivers van videokaart helpen?

/edit: wat zijn je specs? aangezien het volgens jouw er niet aan kan liggen....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Als ik een oprit wil plaatsen, dan staat die ineens aan de andere kant. Hoe kan ik dit oplossen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBUzIFNXcIYdIMz_XH4K9HO4Sp4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LFvBi3WHi3ag8AR8wv2604D.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1