Ik ben sinds enige jaren vaak en veel bezig met HTML en CSS, sinds een tijdje ook met XML/XSLT. Ik werk in een klein bedrijf en ben hier de enige die dit doet. Ik merk de laatste tijd dat ik teveel blijf steken in dezelfde methodes, trucjes, fouten etc. Ik draai teveel in rondjes naar m'n zin.
Wat ik dus zoek is een goede cursus om m'n kennis weer eens wat op te krikken, en dat mag best een cursus over langere termijn zijn (een avond in de week of zo). Een alternatief is een goede gebruikersgroep oid, waarmee je je problemen kunt bespreken. Het hoeft niet alles ineens te zijn.
Als ik op zoek ga naar de Compu'Trains, Appoints e.d., dan zie ik alleen die twee of driedaagse cursussen die typisch bedoeld zijn voor de beginner. Hebben jullie tips?
Liefst omgeving Utrecht of Randstad. Een uurtje rijden is geen punt.
Wat ik dus zoek is een goede cursus om m'n kennis weer eens wat op te krikken, en dat mag best een cursus over langere termijn zijn (een avond in de week of zo). Een alternatief is een goede gebruikersgroep oid, waarmee je je problemen kunt bespreken. Het hoeft niet alles ineens te zijn.
Als ik op zoek ga naar de Compu'Trains, Appoints e.d., dan zie ik alleen die twee of driedaagse cursussen die typisch bedoeld zijn voor de beginner. Hebben jullie tips?
Liefst omgeving Utrecht of Randstad. Een uurtje rijden is geen punt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 17:14 ]