Geachte Tweakers,
Ik heb twee identieke systemen gebouwd:
asus A7N8X-X moederbord
Sempron 2600+ processor
512 MB kingston geheugen.
2 Maxtor HD's van elk 80gb.
Na een bios flash naar versie 1010-X erkend het moederbord de processor wel maar nu doet zich het volgende rare probleem voor :
Tijdens de installatie van windows krijg ik steeds 2 bluescreens, de eerste (bij het kopieeren van bestanden) is na een keer opnieuw op te hebben gestart weg....echter net voordat windows naar de netwerkinstellingen gaat vragen krijg ik weer een bluescreen, en hiermee stopt de boel....Het raar is ook dat de meldingen van de bluescreens varieeren.
van fout in ntfs.sys tot NOPAGE_FAULT....blabla.
Ik heb sterk het idee dat het aan de combinatie van moederbord en sempron ligt
omdat ik al met andere HD's geprobeerd heb. Bij systemen geven overigens
exact dezelfde fouten...terwijl deze zich met een AThlon XP gewoon laten installeren. Hoe kan ditte..??
Ik heb twee identieke systemen gebouwd:
asus A7N8X-X moederbord
Sempron 2600+ processor
512 MB kingston geheugen.
2 Maxtor HD's van elk 80gb.
Na een bios flash naar versie 1010-X erkend het moederbord de processor wel maar nu doet zich het volgende rare probleem voor :
Tijdens de installatie van windows krijg ik steeds 2 bluescreens, de eerste (bij het kopieeren van bestanden) is na een keer opnieuw op te hebben gestart weg....echter net voordat windows naar de netwerkinstellingen gaat vragen krijg ik weer een bluescreen, en hiermee stopt de boel....Het raar is ook dat de meldingen van de bluescreens varieeren.
van fout in ntfs.sys tot NOPAGE_FAULT....blabla.
Ik heb sterk het idee dat het aan de combinatie van moederbord en sempron ligt
omdat ik al met andere HD's geprobeerd heb. Bij systemen geven overigens
exact dezelfde fouten...terwijl deze zich met een AThlon XP gewoon laten installeren. Hoe kan ditte..??